ZOMER-2006-mammies

Hoi hoi Ladies!

Toulouse, je maakt het wel spannend zeg! Niet te vroeg testen hoor! (Hoor wie het zegt... ik heb nu ook 3 dagen voor mijn NOD positief getest!  Met kruidvat eigen merk test!) Maar dat was eigenlijk niet zozeer omdat ik niet meer kon wachten maar omdat ik al iets bloedverlies had gehad en dus dacht dat ik ongie was. Maar toen dat weer ophield, heb ik toch maar eens getest voor de zekerheid. Dus was ook helemaal met de stomheid geslagen dat die positief was!!

Enne, ik ben idd mama van een meisje die na 5-8-2006 geboren is... tja... dat zijn er veel! Nou, ik maakt het ietsje makkelijker!! Mijn meisje is van september... (maar dat zijn er nog een boel!)
Wij willen het  (buiten het forum dan)  nog tot kerst proberen stil te houden. Dat wil zeggen; als mijn buik meewerkt en er dus nog geen echt buikie zichtbaar is tot de 13e week. Al zal dat lastig zijn, vrees ik, bij een tweede. Al ben ik pas zwangerschapskleding gaan dragen in de 19e week van mijn eerste zwangerschap. Dus wie weet....

Titatess.... had zo'n vermoeden wie je was, ff gecheckt, en het klopte! Ontzettend leuk zeg voor jullie! Een bekroning!

Emsé, heb ff "via via" gevraagd, het is je idd nog niet verteld, dus je kan het nog niet weten! Lekker spannend dus! (Bah, lekker gemeen hè?)

Voor de andere meiden; Hééééél veel succes!

Veel liefs, April

Hé dames,

Dit vind ik ook wel gezellig.
Heb idd niet zoveel met de mensen hier. Maar met jullie wel.
Dus als deze zwangere muts ook mee mag kletsen dan vind ik dat wel gezellig.

Wat leuk dat er alweer een aantal aan de klus zijn. Heel spannend hoor.

Groetjes,
Evelien 13wkn

...wie vist die lijst met jarige kindjes weer naar boven?

ach, nee hoor april, als je het echt stil wilt houden moet je dat lekker doen en zo met je nickname kan je toch lekker je ei kwijt.

hartstikke gezellig juist

trouwens Esmé, hoe'ist met je bekken, geloof niet zo goed hè?

hey meiden,ff een vraag hoor..
ik ben nu net met die ovulatietesten begonnen,maar wat is nou waar..je leest zoveel
klopt het dat als je een positieve ovulatietest hebt , het nog niet wil zeggen dat je daadwerkelijk een eisprong hebt?...maar mischien alleen het hormoon wat daarvoor nodig is aanmaakt..
En mag je een aantal uur voor het testen niet plassen?
ik kan dat nergens terugvinden in de gebruiksaanwijzing,maar lees het hier wel.
We hebben 3 dagen rond de  positieve test  gevreeen , moeten we nog doorgaan of heeft het geen zin in meer...
tja je wilt geen kans meer missen he,als je wens zo groot is.
groetjes piewie,mv Mila.

aangezien ik net ongesteld geworden ben ga ik me ook maar weer eens in de ovulatietesters verdiepen, dus piewie ik kan je nog even niet helpen maar misschien een van de andere meiden wel?

ik denk trouwens mijn cyclus blind te herkennen. Precies twee weken geleden voelde ik eisprong, dat was dus al op dag 11! Maar ik heb het ook wel eens op dag 20 gehad en werd dan precies 14 dagen later ongesteld dus mijn gevoel zegt dat ik geen testers nodig heb... maar mijn hoofd zegt, doe het nou maar wel, haha.

succes en liefs allemaal!

Hoi glitterchickies van me!!!!

@ Toulouse
Wat jammer dat het deze ronde niet raak is,.. moed houden hoor!!

Met m'n bekken gaat het slecht, heb er al veel pijn aan helaas. Komende week naar Osteopaat, dus ben benieuwd of zij iets voor me kan betekenen. Verder voel ik me gelukkig erg goed, dus enorm blij.

@ Toulouse en Piewie

Wat betreft de ovulatiesticks;

Ik weet niet of er verschil zit tussen de testen, maar de sticks testen een bepaalde stof ik je urine die tot stand komt vlak voor én tijdens je eisprong. Het kan dus inderdaad zijn dat je wel op je test ziet dat je een (mogelijke) eisprong hebt, maar tóch ondanks het "klussen" niet zwanger bent geworden. Het kan dus goed zijn dat je eitje zich op dat moment niet zo goed had ontwikkelt, heel normaal. Een kip legt ook niet altijd evenzogrote eieren zeg ik maar altijd!  

Wél is het noodzaak om de test op steeds het zelfde tijdstip te gebruiken. Ik deed het bv telkens na het avondeten,.. tsja,.. hahaha
Let wel op dat het streepje gelijk óf donkerder is dan je "test goed uitgevoerd streepje", want als het lichter blijft is er ook niks gaande.

Intiem detail;

Ik zag bij mij op de 16e dag  dat er twee erg donkere streepjes verschenen, maar dat  kwam erg ongelukkig uit! Had geen man in de buurt die avond/nacht whahahahaha.. Bleek ik op de 17e dag nog stééds  twee donkere streepjes te hebben en toen kwam het toevallig allemaal zo uit.. Nu dus een dikke buik,..

Ik ben ontzettend blij dat ik ze gebruikt heb omdat ik maar een cyclus had van 26 dagen en ik dus daardoor dacht  dat ik zo rond de 12/13e dag mijn eisprong zou hebben. Bleek dus wat dagen later en ja,.. dan kan het natuurlijk allemaal iets langer op zich laten wachten.
Ik ben nu dus ook blij dat ik eindelijk weet hoe mijn cyclus in elkaar steekt, had ik anders nooit geweten!

Dus meiden,.. Eindelijk kunnen jullie eens een sticky roken, euh,.. gebruiken haha!

Succes!!

hey Esmee,
wat vervelend dat je z'on last hebt van je bekken.lijkt me echt geen pretje.
hopelijk gaat het gauw beter.
Nou hier liggen de sticks weer in de kast,heb hem positief gehad dag 18 en dag 19.laat he..dus nu maar afwachten..we hebben ons best gedaan,daar kan het niet aan liggen haha.Maar zal wel weer een terleurstelling zijn als het weer niet raak is.
mijn cyclussen liggen tussen de31 en 38 tot nu toe.als ik nou ongesteld zou worden zou het weer rond dag 32,33 liggen denk ik.
Ik heb trouwens veel positieve reacties over ovulatietesten gehoord,dus toulouse ga de drogist maar weer eens in.ontzettend balen voor je dat je ongsteld bent geworden.
Ik  heb de testen van predictor,ik vindt ze wel makkelijk in gebruik.soms vondt ik de uitslag wel wat onduidelijk..maar dan sleurde ik manlief gewoon mee in bed.
De twee positieve testen waren trouwens wel heel duidelijk.
********** glitters voor jullie********* waaaah.

Hallo dames,

Ik moet wel weer lachen om jullie berichtjes. Het is fijn om een plekje te hebben waar het er een beetje "normaler" aan toe gaat.

@Toulouse, balen meis, ik duim voor je dat het snel raak is.

@april99, je houdt het spannend! Ik heb nog 3 mogelijke kandidaten... maar welke je bent... geen idee... we wachten af!

Hier alles goed, wel erg moe, als ik er niet om 21:00 in lig ben ik 's morgens nog niet uitgerust. Maar goed nog een paar weekjes dan wordt het hopelijk minder. Nog een week te gaan voor we eindelijk de intake hebben en dan snel een afspraak maken voor een echo want ik wil nu toch echt wel weten of het allemaal goed zit. Het houdt me meer bezig als met de vorige zwangerschap. Misschien ook omdat mijn schoonzusje in de zelfde tijd liep als ik, maar helaas heeft ze een miskraam gehad (na eicel donatie en 8 jaar medische molen, was ze eindelijk een keer zwanger, helaad voor zeer korte duur). Ze weet nog niet dat ik zwanger ben maar heeft wel een vermoeden volgens mijn schoonmoeder. Ik vind het erg moeilijk om het haar straks wel te moeten vertellen.... maar goed ook dat is nog even weg.

Fijne dag dames,

Liefs nanda

Terug
Bovenaan