A
Anoniem
Guest
@ Piewie
Begrijp je frustratie maar al te goed, máár laat je er niet door leiden. En al helemaal niet door het feit dat Mila "ouder" wordt!
Alles heeft zo zijn voor en nadelen..
Ik vind het achteraf alleen maar leuk (en dus een voordeel) dat Kay ietsjes ouder is omdat hij het nu veel meer beseft en straks de dingetjes, zoals verandering van het gezin, iets beter begrijpt. Beter kan helpen met alles, dus het betrekken gaat veel natuurlijker/makkelijker.
Maar nu ook kan hij al veel zelf waardoor zwangere mama meer onlast is. Als het voor 1,5 jaar terug al was gelukt dan had ik het best zwaar gehad!
Er zitten al met al genoeg voordeeltjes aan dat het even op zich laat wachten. En straks als het bij jullie ook raak is zul je die voordelen vanzelf gaan ervaren/zien. Blijf tot die tijd positief!
Ik heb zowiezo een hekel aan al die "protocolle" die er door de loop der jaren in zijn geslopen en van je worden verwacht. Dingen als dat de man ouder en groter dan de vrouw hoort te zijn, er maar 2 jaar hoort te zitten tussen kinderen etc.. functioneren die dingen dan niet als het anders is? iets om over na te denken toch? haha..
Probeer wat te ontspannen,.. geniet van je kleine meid en van je man.. sta stil bij het geluk wat je al hebt.. geniet weer van de intieme momenten samen en zie ze niet als "het maken van.." . Zodra je dit punt weer bereikt volgt de rest als vanzelf..
Binnenkort valt er beslist weer een emmertje geluk uit de hemel,.. zorg jij dan dat je er onder staat??
Komt goed meid!
Esmé