ZOMER-2006-mammies

ik weet denk ik wel wie april 99 is en zij weet ook wel wie ik ben.
teminste ga er echt van uit dat zij het is. vraag het wel aan je op msn.
en nu kunnen jullie raden wie ik ben. haha.
het is een wonder dat we zwanger zijn.
en ik heb ook een dochter.
groetjes

Toulouse, eerst en vooral gefeliciteerd meid. Wat een prachtig nieuws na zo'n moeilijke periode.

Juli09, wat prachtig voor jullie dat jullie toch weer een kindje krijgen. Ik denk dat ik idd wel weet wie je bent, hahaha.

Kitty, meer dan welkom hoor. Kom maar lekker meefröbelen hier tussen de (bijna) zwangere dames.

Hier gaat het z'n gangetje. Ben snipverkouden, dus even weinig energie, maar dat gaat wel weer beter. Gisteren bij de bedrijfsarts geweest en de eerste week van december gaan we het weer eens proberen. Beginnend met twee keer twee uur "werken". Heel spannend want ik moet tussen de bedrijven door, ook nog een poging gaan doen om mijn medicijnen af te bouwen.

Ondertussen maakt baby het prima. Het hartgeluid op de "thuisdoptone" is steeds sterker en ik begin stiekem ook al wat beweging te voelen. Heerlijk dus!!

Gisteren ook nog even op mijn werk geweest en daar werd ik door iedereen gefeliciteerd en gekust, echt héél lief.

Tot zover de update van mij!!!

Groetjes,
Evelien mv Renée en 14,5 week zwanger

Hoi hoi,

Heb ff geen zin meer in werken, al een tijdje niet

@Kitty, ik vind het super voor jullie dat jullie het gaan proberen, ik zal mijn duimen er vanaf draaien en hoop dat je snel met super goed nieuws kan komen.

@Juli 08 (ehh loop je een jaartje achter misschien?), ik heb ook wel een idee wie je bent. Had je bij de vraag van wie is April99 afgestreept als je kan het niet zijn. Maar denk dat ik nu wel de goede voor me heb. Super nieuws en ik wens je een voorspoedige zwangerschap.

@April99, ik wacht geduldig af tot de kerst! Ben benieuwd of ik in de buurt zat/zit.

Nou ik ga maar even verder, nog een uurtje, rammel van de honger en ben erg moe (Tess sliep erg onrustig na het dokters bezoekje van gister).

Liefs Nanda

ja wat dom van mij he zijn de zwangerschaps hormonen in plaats van een 9 typ ik een 8 dom dom.
ik dacht nog nu moet ik wel het goede jaartal pakken haha vergis ik me nog.
groeten juli 08 moet zijn juli  09

hoi Dames.
Ben alweer ongesteld geworden.Waren wel weer dikke tranen gisteren,maar het is gewoon niet anders.
Ik begrijp er gewoon niks meer van,we doen alles om snel   zwanger te raken maar het lukt gewoon niet.
Ik vindt het ook moeilijk dat Mila steeds ouder wordt,had het heel anders voorgesteld.
Nu alweer 8 maanden bezig.
Ik zit er even doorheen...
Fijn dat het zo goed met jullie gaat.
liefs piewie.

Hey lieve Piewie,

Wat een naar bericht weer, meisje we leven met je mee. Als je het zo graag wil is moeder natuur soms heel erg gemeen. Hoe moeilijk het ook is probeer er wat minder mee bezig te zijn. Ik hoop dat er snel een broertje of zusje komt voor Mila.

Ik zal extra voor je duimen,

Liefs Nanda

Hallo dames

Grappig hoor dat je toch weer terug komt bij de zomer 2006 mama's voelt denk ik toch het meest vertrouwd. Ben nooit zo'n fanatieke schrijfster geweest maar volg alles heel trouw elke dag.
Ik ben al mama van Neo 01-09-2006 en Aeon 7-05-2008 en ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger van nr 3 en ben dus 21 juli uitgerekend.
Voor alle mama's die al zwanger zijn GEFELICITEERD! het blijft toch elke keer een wonder en een spannende tijd! Voor de dames die druk bezig zijn heel veel suc6 en vooral heel veel plezier met het zwanger worden!

Groetjes
Raya

Ohw Piewie, wat naar voor je, kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik wou dat we wat voor je konden doen...

Kittttyyyyyyyyy yeahhhhhhh hartstikke gaaf dat jullie er voor gaan. Nog een klein klusje bij manlief en dan aan de slag, we wachten op je!

Verder zoveel zomer-2006 meiden dat ik de tel kwijt ben en wie-is-wie, haha, jullie maken het wel spannend zo.

Terug
Bovenaan