ZOMER-2006-mammies

Hallo

Toulouse wat een spannende en geweldige tijd is dat toch.. je ouders gaan vertellen.. heerlijke momenten in je leven toch ?!!

Nanda wat vervelend, slapen is nu juist zo fijn en nodig haha hoop voor je dat t snel wat beter gaat!

piewie: Kopje op he, komt ook bij jou echt wel goed he!

Hier dus ook net ongi geworden, blèh... Heb nu een cyclus van 25 dagen, wordt steeds korter! Fijn dat ik dan minder lang moet wachten iedere x maar zo vaak ongesteld worden is ook niet fijn .
December gaan we toch denk ik overslaan met het ér veel mee bezig zijn want dan zou de evt uitgereknde datum wel erg dichtbij de verjaardag van mn zoontje liggen en dat vind ik ook zo sneu. Hoewel.. misschien idd ook wel gezellig.. nou we zien t wel..

Iedereen dikke kus

Hoi babytwee,

Balen dat je toch ongi bent geworden, is en blijft een teleurstelling, ik duim voor je dat het snel een keer weg blijft.

Begrijp precies je probleem met de verjaardagen, ik had ook zo iets, 2 pogingen en anders wachten we even want 2 kids die op de zelfde dag of bijna de zelfde dag jarig zijn lijkt mij ook niet zo leuk. Het is net als net voor/na of op 5 december jarig zijn, dan ben je nooit alleen maar jarig.

Grappig is wel dat Tess echt weet, eerst is mama jarig en daarna sinterklaas! En dan krijgt mama ook een cadeautje. Soms vergeet ze alleen dat ze hem nog niet gegeven heeft en kijkt dan naar mijn armband en vraagt "Waar is egeltje nou?" tja... wat zeg je dan? "Mama heeft nog geen egeltje" Ze mocht zelf een bedeltje kiezen en wist al welke het moest worden (mijn moeder heeft namelijk wel al een egeltje). Zo totaal off-topic...

Piewie, meis ik leef met je mee, knap dat je het even laat gaan, gelukkig is de komende maand lekker druk, hopelijk heeft de kerst een cadeautje voor jullie in petto.

Toulouse, spannend moment, vorige keer had mijn moeder ook zo'n gevoel. Deze keer nog niet... dus was het wel even van oh... nu al?? Ehhh... gefeliciteerd. Bij mijn vader viel het kwartje een dag later... tja... je krant is ook zo belangrijk, die lette dus ff niet op.

Geef de kleine man een dikke knuffel van ons, want dat gaat helemaal goed komen met zwemmen. Wij zijn even gestopt, het werd teveel voor Tess, zwemmen, peuterschool, sinterklaas stress... kindje vond er even niets meer aan. Het is wel even fijn zo, want dat gerace op maandag was niet fijn en dan nog een jengelde peuter tijdens het zwemmen...

Ik ga weer snel door, we hebben net te horen gekregen dat het bedrijf echt een flinke tick krijgt door de crisis. Bijna alle projecten in Dubai zijn gestopt. Dit heeft niets met mijn afdeling te maken, maar wel dat de mensen die daar werken nu ergens anders onder gebracht zullen worden en dan wordt er gekeken als het toch te vol wordt wie het beste is en de rest gaat eruit. Zo ver zijn we nog niet... maar toch... wilde al een andere baan.. maar niet op deze manier. Spannende tijden dus. Hopelijk klaart de lucht snel op en kan iedereen terug kijken op maar een paar rare maanden. Laten we het hopen.

Hebben jullie niet af en toe het gevoel of je er wel goed aan doet om nu een kindje te krijgen? Ben soms bang dat ze in veel minder mooie tijden moeten opgroeien dan wijd at hebben gedaan (ondanks de crisis in 1984 (?) was het toch, kan het me niet meer herinneren).

Nou het is een heel verhaal geworden, met waarschijnlijk 100.000 spel- en schrijf fouten, sorry daarvoor. Nu stop ik echt.

Liefs Nanda

hey meiden,
tja was een beetje stil hier he,nou nu in ieder geval genoeg te lezen...
leuk om te lezen hoe het met jullie gaat,spannende tijden allemaal.
Mila is in december ontstaan en volgens mijn moeder gaat dat nu ook wel weer gebeuren haha..
Dus als het deze   maand gaat lukken zou het kindje niet veel qua datum schelen met Mila...(van september)
Zal me echt een worst wezen(sorry haha)..ik zou gewoon superblij zijn als het raak is,vindt die 8 maanden nu wel genoeg...
maar goed,ik probeer maar niet op de feiten voorop te lopen...
afwachten maar weer,twijvel nog wel of ik mijn ha nog ga bellen om te horen of mijn cyclus normaal is...
nou meiden geniet van alles en voor de klussers succes!
groetjes piewie.

Hier gaat het ook weer stukken beter. Zoals de meesten van jullie wellicht weten, ben ik heel ziek geweest de eerste maanden. Veel spugen tot uitdrogen toe, drie weken in het ziekenhuis. Efin, geen pretje. Maar gelukkig gaat het nu beter. Bij mijn eerste zwangerschap was het met 16 weken allemaal voorbij en daar lijkt het nu weer op. Ben nu bijna 16 weken en heb vandaag m'n eerste dag zonder medicijnen. Die hielden met uit het ziekenhuis, dus dat was erg spannend. Gelukkig gaat het allemaal goed. Moet nog wel m'n gemakje een beetje houden, maar kan rustig aan weer wat leuke dingentjes gaan doen, zoals yoga en m'n breilessen. Volgende week beginnen we weer met een paar uurtjes werken.

Gisteren ook controle bij de gyn gehad, alles in orde. Hij vond dat het kindje een sterk hartje had en stond er ook helemaal niet van te kijken dat ik al leven voel. Ben heel blij. Heb 6 januari pas m'n 20 weken echo, kon niet eerder ivm feestdagen.
Heb wel voor 17 december een pretecho gepland, om het geslacht te proberen te achterhalen, hahaha. M'n geduld is op, als je eenmaal besloten hebt dat je het wilt weten, dan wil je het ook weten, haha.  Hopelijk laat baby zich bekijken, want da's ook nog geen zekerheid natuurlijk.

Piewie, ik hoop echt dat december echt een feestmaand wordt voor jullie!!!

Lieve groetjes,
Evelien

Hoihoi

Nou hier een voorzichtig hoera,gister positief getest.
Vind het wel spannend hoor heb zo af en toe van die
buikkrampjes en dan moet ik me bedwingen om niet
naar de wc te rennen.
Ik weet die krampjes zijn vaak normaal maar met die
miskraam van april in mijn achterhoofd ga toch overal
wat achter zoeken.
Het is nog pril dus verder hebben we het nog niet verteld.
Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

hopelijk gaat nu alles goed bianca

ik heb morgen om 11 uur een echo vind het zo spannend ben benieuwd hoe ver ik zwanger ben. na de echo maak ik me wel bekend dus dit weekend weten jullie waarschijnlijk wie ik ben.
iemand nog een idee.
groetjes juli 08 moet zijn 09

Hoihoi,

Even snel, vandaag een druk dagje!

@Bibi, gefeliciteerd, ik hoop voor jullie dat deze zwangerschap normaal en lekker zal verlopen. Ook als je geen miskraam hebt gehad maakt ieder krampje of seekje je onzeker, maar ik begrijp zo dat het nog erger is als het helaas wel al een keer mis is gegaan. Ik duim voor jullie dat het nu allemaal goed gaat.

@Evelien, Geweldig nieuws! Zal niet makkelijk allemaal voor je zijn, de hoop dat het deze keer niet zo erg zou zijn en dan toch weer. Maar je bent een topvrouw en je blijft super positief. Wat fijn dat je het kindje al kan voelen bewegen. Ik kijk uit naar die dag.

@Juli 08-09, ik geloof dat je je naam kan aanpassen als je dat zou willen. En ik denk dat ik wel weet wie je bent. Heb toevallig een beetje zitten lezen en kwam je al een keer tegen, met je naam onder het berichtje. Maar kan het mis hebben. Ik denk dat je een dochter hebt van september en bewogen jaren achter de rug hebt maar dat het nu allemaal weer beter gaat. Ben benieuwd of dit klopt. Maar we wachten het weekend af!

Ik ga snel even opruimen en de papieren klaar leggen en dan op naar de gemeente.

Liefs Nanda

Nou dan hooop ik nu echt dat het voor Babytwee en Piewie ook een feestmaand zal worden. Bibi heeft de toon alvast gezet, van harte meid!

Nanda, balen zeg, zo’n knellende zenuw. Ik kan het me nog herinneren van mijn vorige zwangerschap en het is zooo pijnlijk. Gelukkig had ik het niet zo vaak. Sterkte met je bil  .

En moeders hebben altijd gelijk... blijkt maar weer. Mijn moeder had zelfs al een cadeautje liggen toen we het gisteren kwamen vertellen. Ze wist het gewoon zeker terwijl er geen enkele reden toe was. Het was een heerlijk dagje, leuk nieuws brengen is zo leuk!

Zo nu ook snel aan het werk want voor ik het weet vallen mijn ogen weer dicht, jemig wat ben ik snel moe, haha...

Terug
Bovenaan