<p>Hi allemaal. Ik wil graag even jullie mening over het volgende.</p><p>onze zoon sliep rond 3 maanden door. Hij krijgt borstvoeding. Rond 4 maanden veranderde dit langzaam en ging het op en af. Nu is hij 6 maanden en de meeste nachten wordt hij ieder uur wakker. Zeker de afgelopen maand is het zo dat als hij blokken van 3 uur maakt, dit een goede nacht is.</p><p>Honger is het niet (dan blijft hij ook huilen). Heb juist het idee dat als ik hem snachts veel voed, hij juist meer buikpijn krijgt en dus weer vaker wakker.</p><p>hij heeft gevoelige darmen, ik moet nognuittesten of het aan de hapjes ligt.</p><p>Overdag slaapt hij om de anderhalf/twee uur, meestal 45 min maar ook weleens anderhalf of 2 uur. Hij kan zelf in slaap vallen. Savonds vast ritueel: klein hapje, spelen, in bad, naar boven, borst, liedje zingen (mijn vriend wiegt hem) en dan valt hij zelf weg.</p><p>hij heeft soms nachten van 3 uur achter elkaar. Maar dat was het. Wat ik wel merk is dat we na al deze slechte nachten wel snel hem uit bed oppakken en wiegen als hij huilt omdat hij pijn lijkt te hebben. Het klinkt niet als verdriet maar als ongemak. Vaak komen er scheten maar ook zeker niet altijd.</p><p> </p><p>is het dan toch gewenning? Of toch gevoelige darmen? Of doen we iets anders mis?</p><p> </p>