Zoon (6mnd) ieder uur snachts wakker

Daar ben ik weer, haha sorry beetje radeloos. 

kan het ook voor langere periodes dat het aan doorkomende tandjes ligt? Want hij is wel echt al weken op en af qua tandjes, dus dan weer tijdje rode wangen dan weer luieruitslag en echt op alles vrij gefrustreerd bijten (inclusief z'n eigen vingertjes).

Hij krijgt nu even paar dagen alleen een wortelhapje, dus we wachten af.

Hi, onze dochter werd vanaf haar geboorte tot 7,5 maand elk uur wakker. Tot dat ze op een nacht opeens door sliep.. ze had het slapen op haar buik ontdekt. Sinds dien slaapt ze ALTIJD op haar buik en heeft ze geen nacht meer gehad dat ze elk uur wakker werd. Ze slaapt zo goed als door. Ze is nu 10 maanden, word alleen wakker en slaapt alleen slecht als er weer een tandje doorkomt.

groetjes Romy ☺️☺️

Hi, onze dochter werd vanaf haar geboorte tot 7,5 maand elk uur wakker. Tot dat ze op een nacht opeens door sliep.. ze had het slapen op haar buik ontdekt. Sinds dien slaapt ze ALTIJD op haar buik en heeft ze geen nacht meer gehad dat ze elk uur wakker werd. Ze slaapt zo goed als door. Ze is nu 10 maanden, word alleen wakker en slaapt alleen slecht als er weer een tandje doorkomt.

groetjes Romy ☺️☺️

Hier een zoontje die de afgelopen week ook ineens ieder uur wakker werd en dan ook echt ontroostbaar was.
Hij bleek oorontsteking te hebben en hier overdag licht last van te hebben, maar s nachts dus echt heel erg. Nu wij voor een paar dagen paracetamol geven 2x per dag is het allemaal stukken beter! Afgelopen nacht zelfs doorgeslapen!
Zijn wel eerst bij de huisarts geweest natuurlijk

Superlieve tips weer!!!  Dank dank dank ??.

oortje is het niet, hij trekt daar weleens aan maar na controle bij huisarts bleek alles ok.
dat van het buikslapen hebben we idd geprobeerd! Maar helaas... hij ligt wel graag op zn zij tegenwoordig :).

Vannacht ging het ietsje anders. Nadat ik hem voedde rond 11 sliep hij ineens tot bijna 5 uur. Maar daarna was hij tot 7 wakker. Ik kan er nog steeds niet achterkomen waar het nou aan ligt.

Is het echt normaal dat zoiets weken duurt? Ik ben echt op :(. Vannacht sliep hij in blokken van 2 uur en het is triest dat dit al een verbetering is. We willen eigenlijk volgende week naar Zeeland maar zie het totaal niet zitten :(.

Ik snap dat je op bent! Ik was benieuwd hoe het gegaan was, maar helaas hebben alle tips niet geholpen.
Ik zou misschien toch eens contact opnemen met je huisarts. Je hebt nu van alles geprobeerd en om inderdaad uit te sluiten dat het geen medische oorzaak heeft. Of eventueel bij het consultatiebureau?

Laat je in ieder geval niets aanpraten over je borstvoeding of niet voldoende binnen krijgen, want ik maak uit je verhaal daar helemaal niets over op. Dat kreeg ik namelijk te horen toen hij nog niet doorsliep.
Kun je niet voor een nachtje een keertje kolven en je partner de fles laten geven? Dan kun je in ieder geval zelf een nachtje bij slapen en kun je weer wat meer hebben. Of eventueel een keertje een papfles proberen? Maar misschien met de gevoelige darmpjes niet zo handig.
Ben je al weleens bij een osteopaat geweest?

Terug
Bovenaan