Zoontje van vrienden overleden

We werden net gebeld door die vriend waar een ander topic over is. Hun zoontje is gisteravond tussen hen in in bed overleden. Zo erg.
Hoe het allemaal precies is gegaan weet ik niet. Was op dit moment niet zo belangrijk om te vragen.
Woensdag is de begravenis. Ze hebben gevraagd of ik twee liedjes wil zingen in de dienst. Pff. Ik doe het uiteraard erg graag voor ze, maar ik moet wel al m'n kracht bij elkaar verzamelen. Even m'n gedachten uitschakelen en vooral niet denken aan waarom ik daar sta.
Maar goed, het gaat niet om mij. Zij hebben een verschrikkelijk verlies te verwerken.

Liefs Nelleke

Lieve Nelleke,

Oh wat een verdriet, kan dat berichte niet eens lezen zonder tranen in mijn ogen. Ik wil je vrienden en jou heel veel sterkte wensen. Dit zijn geen eerlijke gebeurtenissen, niemand zou hier doorheen hoeven te gaan, ik hoop dat jij voor je vrienden veel kunt betekenen
Ook al kennen je vrienden geen van ons hier, ik weet zeker dat zij in de gedachten van ons allemaal zijn.

Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Lieve Nelleke,
Lees met tranen in mijn ogen je berichtje...
Wat ontzettend verdrietig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en weet dat wij in gedachten bij jou en je vrienden  zijn...

Een hele dikke knuffel

Jolanda

Ow wat erg! Ik heb veel aan hun gedacht de afgelopen week! Das zo'n beetje het ergste wat je kan overkomen! Ook ik zit hier met tranen in mijn ogen...
Ik hoop dat je deze mensen veel steun kan geven en wens jou ook veel sterkte!

Veel liefs van Cissy

Lieve Nelleke

Wat erg..... dus toch... Met droge ogen zullen we dit berichtje allemaal niet lezen, wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd en heel veel kracht gewenst voor alle betrokken en vooral de ouders van dit kindje.

En wat fijn dat jij met je mooie stem een bijdrage mag leveren aan het afscheid, al zal dit een van je zwaarste optredens worden lijkt me. Sterkte daarmee.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan