Zoontje van vrienden overleden

Lieve Nelleke,

Ik heb met tranen in mijn ogen je berichtje gelezen. Je vrienden maken het ergste mee wat je mee kan maken: het verliezen van je kind. Ik wil hun en jou heel veel sterkte wensen. Hopellijk vinden ze veel steun bij God.

veel liefs
Marielle

bah wat een verschrikkelijk nieuws zeg, het ergste wat je als ouders kunt meemaken.

Nelleke heel veel sterkte en kracht woensdag, ik zal aan je denken.
Liefs sandra

Hoi Nelleke,

Mooi lied zeg!!!
Ik ken het, heb het ook op een CD staan en elke keer als ik dat nummer hoor op de CD krijg ik een brok in mijn keel en schieten de tranen in mijn ogen.
Wij kennen het stel dat dit lied heeft geschreven en weten dus ook dat het om hun kindje gaat waar ze over zingen (Joshua)!!!
Maar het is ook ontzettend mooi om dit voor je vrienden te zingen.
Ik hoop dat ze troost hebben in hun geloof en er kracht uit mogen halen om alles aan Hem over te geven.
Nogmaals ook voor jou, die dichtbij hen staat.

Groetjes, Marianne

Blwuhh, wat een bericht en wat een tekst in het liedje zeg. Ik heb het moeten onderbreken om te lezen, ik werd er niet goed van.
Gecondoleerd.
Ik wens jou veel kracht om dit lied tijdens de begrafenis te zingen en jou en de ouders van het kindje veel kacht om dit verlies te verwerken.

Liefs Jeske

oww wat vreselijk zeg.... ik weet niet wat ik hierop moet zeggen omdat woorden echt tekort schieten. Dat is toch je ergste nachtmerrie!

Phira, heel veel sterkte en veel succes woensdag.

liefs
di silva

Wat een ongelooflijk en verdrietig nieuws..
Dit is niet te begrijpen en voor te stellen..
Wat moeten de ouders toch een verdiet en hartepijn doorstaan..
Ik ben er stil van..

Heel veel sterkte gewenst aan jullie allemaal!!!

Esmé mv Kay en ???

Terug
Bovenaan