Zorgen om steken in onderbuik

[quote quote=10342099]Ik heb precies hetzelfde.. net iets begonnen voor week 4 (toen ik nog niet wist dat ik zwanger was) Vandaag 5 weken, ik had het idee dat de krampen iets minder werden, maar het is nog wel aanwezig. Vooral met liggen, hebben/herkennen jullie dat ook?[/quote]
Wat leuk! Dan lopen we bijna precies gelijk hHa!   Ik merk vooral dat het in de avond en nacht is. Nu dus wakker ervan geworden om 1.30u. Maar het weekend had ik er ook veel last van. 

@ Lucinda Hoe is het nu bij jou? Bij mij was het afgelopen weekend heel pijlijk - echt vooral met liggen / slapen... afgelopen maandag en dinsdag wel weer prima, weinig krampen gehad. Gisteren kwam het eind van de middag weer een beetje terug. Wel even de verloskundige gebeld, tot nu toe klinkt alles "normaal".. maar ze was echt super lief en vond het goed dat ik haar op de hoogte hield.  
Vandaag ben ik 5+2, gisteren overviel het "niet wetende of het goed gaat" wel heel erg hoor... maar nog 1,5 wachten op de eerste echo! 

[quote quote=10342594]@ Lucinda Hoe is het nu bij jou? Bij mij was het afgelopen weekend heel pijlijk – echt vooral met liggen / slapen… afgelopen maandag en dinsdag wel weer prima, weinig krampen gehad. Gisteren kwam het eind van de middag weer een beetje terug. Wel even de verloskundige gebeld, tot nu toe klinkt alles “normaal”.. maar ze was echt super lief en vond het goed dat ik haar op de hoogte hield. Vandaag ben ik 5+2, gisteren overviel het “niet wetende of het goed gaat” wel heel erg hoor… maar nog 1,5 wachten op de eerste echo![/quote]
Hi seen! 
Ik heb elke dag nogwel een paar keer buikpijn. Maar dat was nogwel te hebben. Helaas zojuist weer enorme steken in mijn buik.  Zo heftig dat ik weer even op de koude badkamervloer heb gelegen om het te laten zakken. Nogsteeds geen bloedverlies dus hoop dat het nog goed gaat. .  Ik heb mijn echo pas de 12e augustus!  Wanneer is de jouwe? Ik denk dat ik ook ga vragen of hij naar voren kan. Gewoon omdat ik me zorgen maak....  fijn dat jou verloskundige zo lief is! Ik vind de mijne nog niet echt top... maar niet zoveel keus in de omstreken. Ben toch aan het denken om.verder te kijken..      laat je weten hoe het gaat tm je echo en natuurlijk de echo zelf? Ga heel erg voor je duimen dat alles in orde is! ❤

[quote quote=10343166]Hi meiden! Hier ook 4 weken en een aantal dagen zwanger (oftewel net een positieve test in handen gehad) en ook ik heb eigenlijk de hele dag door krampen / steekjes. De krampen zijn menstruatie achtig, de steekjes wat meer spelden prikjes. Tevens erg veel rugpijn. Herkennen jullie dit?[/quote]
Hi flowerrose, gefeliciteerd!! Ik herken alles wat je zegt. En als je googled zie ik al je symptomen ook. Denk dat jij de innesteling goed voelt :)   je eerste kindje? Hier wel ?

Dames... willen jullie voor me duimen... ?  ik heb zojuist de verloskundige aan de lijn gehad ivm met de zware steken in mijn buik die ik nu nachten achtereen heb gehad  en overdag continu buikpijn.. ze wil dat ik eind van de middag direct kom voor een echo. Ik zit nu rond de 6 weken. Om te kijken of het geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap is. Ben heel erg nerveus. Niet alleen de eerste echo maar ik hoop zo dat alles in orde is ?

@ Lucinda  
Pff! Vervelend zeg, is het inmiddels al iets beter? 
Ik slaap wel iedere avond met een kruik op mijn buik, want vooral met liggen doet het bij mij nog erg veel pijn. Afgelopen week is het een aantal dagen goed gegaan en twee/drie dagen iets minder.
Mijn eerste echo is volgende week, 4 augustus (in het ziekenhuis) en dan twee weken later bij de verloskundige. Wel belangrijk hoor dat je een goed gevoel bij je verloskundige praktijk hebt.... Wellicht als je er voor je echo komt, dat je gevoel veranderd. 

@Gebruikerseen
Neen heb de hele dag al een zeurende buikpijn, en weet niet of de misselijkheid van de zenuwen is. Ik hoop zo dat er niks mis is. En aan de andere kant vraag ik me dan af waar die buikpijn van is... maar ik hoop echt dat hij gewoon op een goede plek in de baarmoeder zit  ipv daarbuiten... 
Ben wel blij dat ze me meteen serieus nam en ik meteen moest komen. . Hopelijk straks goed nieuws.. 

Wat ellendig dat je weer mindere dagen had! Ook buikpijn of alles tegelijk? Ik ga duimen voor je echo volgende week dat alles is orde is. Maar te horen aan de goede dagen zal dat zo zijn!! ?

Oh Lucinda,
Ik had even je bericht gemist dat je vanmiddag langs gaat... spannnend zeg! Ik zal zeker meeduimen. 
Ik twijfel ook steeds of ik moet bellen, vorige week wel gedaan, maar door die buikpijn ik ben ook best bang dat het niet goed zit of dat het dan echt te vroeg is voor een hartje... Dus eigenlijk wil ik even wachten tot volgende week
Veel sterkte!

Terug
Bovenaan