Zorgverzekering 2019

Ik heb voor cz gekozen.. daar zat ik al dus heb alleen de aanvullende verzekering gewijzigd. Hier krijg ik ook de korting via mijn werk. Het pakket wat ik heb is basis; zorg op maat en dan aanvullend; comfort (collectief) die heeft 15 behandelingen fysio, 100% vergoeding eigen bijdrage poliklinische bevalling (zonder medische indicatie), zwangerschapscursus €100 p/j, 100% vergoeding eigen bijdrage kraamzorg dat waren voor mij de belangrijkste.. ook 100% vergoeding eigen bijdrage voor medicatie tot maximaal €250. Deze is €12,20 per maand. Zit niet standaard tandarts kosten bij (wel mondzorg bij ongevallen, maar geen controles en gaatjes etc..) dus heb daarbij een tandartsverzekering van 14 euro afgesloten (gewoon de goedkoopste). Totaal kom ik op €138 per maand uit. Groetjes Angela 

Ik zit nog te zoeken, maar denk dat het toch (weer) HEMA wordt. Daar ben ik nu ook verzekerd, met aanvullend 1, dit wordt dan 3. Via Independer met tandongevallenverzekering, vrije zorgkeuze en 100% vergoeding bij ziekenhuisbevalling en van kraamzorg. Ben tot nu toe altijd tevreden geweest en de korting op alles bij Hema is een leuke extra, zeker nu ik nog genoeg lakentjes, wasmiddel en rompertjes moet kopen...

Terug
Bovenaan