Zou het? Of verbeeld ik het me weer?

Heb nog steeds gevoelige borsten, hoofdpijn, gerommel in de buik. Buikpijn af en toe.
Ga zo even lekker hardlopen of wandelen even mijn hoofd leeg lopen.
En hoe gaat het bij jou?

Dat is een goed idee, even proberen er niet zoveel mee bezig te zijn.. ik heb ook hoofdpijn en gevoelige borsten verder niet meer zo duizelig als gisteren.. voel me nog prima verder.. hoe is de middag gegaan bij jou? Hoop niet dat het doorgezet is !!!

Vanmiddag na het hardlopen had ik bruinige afscheiding. Maar daarna niet meer. Buik voelt nog een beetje gek. Maar meer alsof ik teveel gegeten heb (en nee ik heb niet teveel gegeten?)
Had vlak na het hardlopen mega hoofdpijn. Maar dat kan ook door het vocht tekort zijn.
Moet gewoon nog geduldig afwachten tot donderdag...

Oooeee spannend zeg !! Hoop zo voor je dat die rode duivels wegblijven! En idd wachte wachten wachten.. hopelijk wordt ons wachten beloond. Even een gek vraagje haha.. let je op afscheiding ? Zo ja wat merk je zoal? Ik had vandaag (klinkt lekker) wat meer wittige afscheiding.. 

Ik let idd op mijn afscheiding, kan ook aan mijn afscheiding zien dat ik rond de ovulatie zit. Als je er op Googled vind je er wel veel over. Billings ovulatie methode.
Met ovulatie testen vond ik het zelf onzekerder. Soms meerder dagen achter elkaar een donker streepje dat je gaat denken word hij nou nog donkerder? 
???????

Hoi, hoe gaat het bij jullie ?? Ik voel nog niks, behalve de zenuwen haha morgen is mijn NOD ! Help! Ik wil misschien toch morgenvroeg voor het werk al een test doen maar ik vind dat echt super spannend...

Terug
Bovenaan