Zou het? Of verbeeld ik het me weer?

Meestal wacht ik ook totdat ik gewoon ongesteld wordt maar ik heb nu gewoon zoiets van: nee ik ga het eens een keer doen. En (aangezien ik in het zuiden woon) ga ik carnaval vieren dus is het wel handig als ik het weet haha

@smurfjes wachten duurt lang ! En zeker met dit.. we moeten al zolang op het wachtbankje.. hopelijk is het wachten niet voor niks deze keer. Succes allemaal morgen !! We duimen voor elkaar ??

Mooi topic hier. Ook even afreageren. Mijn wachten staat op 3 maart. Was ik eerst hoopvol nog helemaal nergens last van te hebben, kreeg ik vanmorgen last van mijn epilepsie. Dat reageert als mijn hormonen rommelen. Het enige waarom ze dat zouden doen lijkt mij is vanwege nod...
Psygisch is het vind ik gewoon fucked up. Nu kan ik best goed mijn eisprong berekenen. Maar je mòet rond die periode gokken en klussen want anders komen er nooit kindjes van. En dat is vind ik soms nogal wat. Je wil dus je moet. En dan wachten, wachten, wachten en dan begint het weer helemaal overnieuw. Nu hebben wij geen heel hoog libido en vriendlief is ook vaak moe dus sommige weken gaan we los en soms gebeurd er helemaal niets... Meer de druk waardoor bijna niets meer spontaan gebeurd. Vind het weleens heel moeilijk omdat ik zo prestatiegericht ben... en ongeduldig... en we proberen zo hard...

Knuffeltjeee idd soms even fijn om te vertellen wat er op je hart ligt met mensen die zo ongeveer in hetzelfde schuitje zitten.. zijn jullie al lang bezig? Het is echt een emotionele rollercoaster... ik zie het zo: vanaf de eisprong ga je een berg op omhoog omhoog omhoog en als blijkt dat je weer ongie wordt (ggrrrr) val je gewoon weer keihard van die berg af en dan moet je weer van voor af aan beginnen. Nu is het zo dat ik 1/2 dagen er van baal en verdrietig ben maar daarna kan ik mezelf zeker weer opbeuren en er vol goeie moed tegenaan gaan ! Vertrouwen houden is echt heel erg belangrijk! 

Hai knuffeltjeee,
Ik ken het gevoel. Soms hebben we een maand dan als ik maar aanstalte maak om te sexen krijg ik als reactie, voelt zo verplicht, jij wilt alleen maar omdat je een kindje wilt. En dan kan ik lullen als een brugman maar hij gelooft dan toch wat hij wil.
Nu is het zo dat wij heel wisselend zijn over de jaren heen met zin in sex.  Ik ben een jaar heel ziek geweest en had logisch lijkt me nul zin. En ik vermoed nog dat ik door het stoppen met de pil meer zin heb gekregen. Maar volgens hen is dat een fabeltje ? 
Vannacht wel kramp gehad, nu ook nog iets. Niet zo extreem als normaal voor mij. Maar wel genoeg dat ik niet ga testen nu en eerst nog afwacht of het vandaag gaat doorzetten.
En jullie?

Hee meiden!!! Jeezuss... ik sta nog steeds te trillen! Maar mijn gevoel heeft me dit keer niet in de steek gelaten ! Ik ben zwanger ! 

Terug
Bovenaan