Zou het? Of verbeeld ik het me weer?

Hai!
Vandaag nog wel iets bruine afscheiding. (Sorry voor de details elke keer) . Geen echte buikkrampen meer gehad. Voelde vandaag meer mijn onderrug. Ik ben wel een beetje emotioneel. Maar meer ook omdat ik steeds sterker het gevoel heb dat we weer een ronde moeten gaan afwachten....?
? Zat ook al te denken om morgenvroeg een test te doen als ongi dan niet heeft doorgezet....
Zucht.....

Jeetje das ook spannend zo op die manier.. mijn borsten voel ik nu ook gewoon als ik op de bank zit.. verder weinig andere dingen op te merken.. 

Idd zucht....hier ook...vandaag mijn nod. Gister om 19 uur met afvegen een ministreepje bloed in slijm. Vandaag helemaal niks, wel ontzettende pijn in mn onderrug en af en toe buikpijn. Onder de douche net deed de straal pijn aan mn borsten. Vind het zo irritant elke maand zo wachten....

Jaaa pff dan denk je dat de rode duivels komen en dan vandaag nog niks.. het vrouwenlichaam is maar iets geks ?

Idd. Wat hebben onze mannen het toch eigenlijk makkelijk.
Gewoon hun kwakkie zo ver mogelijk in het gaatje deponeren en voor de rest zijn het klaar?.
Maar even zonder dollen, wel fijn dat ik hier jullie over kan kletsen. Als ik het met hem er over zou hebben dan ben ik er weer veel te veel mee bezig?
? Eens kijken wat de nacht en ochtend ons brengt.

Hahaha precies ! Jaaa hopelijk worden we wakker met een goed gevoel.. ik ga morgenochtend een testje wagen. Brrr spannend en jullie?

Normaal als ik ongesteld moet worden dan begint dat (vaak snachts) met hevige buikkrampen. Mochten die uitblijven en verder niks geks gebeuren dan denk ik dat ik ook ga testen of zou ik wachten tot vrijdag??
Slaap lekker ?

Heel spannend voor jullie! Ik heb vanmiddag tegen beter weten in een test gedaan, negatief natuurlijk. Nu afwachten tot mn menstruatie en moet die komen dan liefst meteen.

Terug
Bovenaan