Zou het??

A

Anoniem

Guest
Hoi mensen :)

Wij  ben nu 2 maanden bezig met proberen zwanger te worden. Over 1 week moet ik ongesteld worden, maar sinds 6 dagen ben ik erg misselijk (dat ben ik normaal echt nooit) en mijn tepels werden gevoelig. Sinds vandaag zijn ook mijn borsten pijnlijk, vooral aan de onderkant. Daarbij vind ik bepaalde dingen om te eten opeens niet lekker meer.

Ik heb geen donkere tepels ofzo.....ook heb ik opeens veel meer zin in sex wat ik normaal alleen in de vruchtbare periode heb, maar dat blijft nu zo.

Zou het kunnen dat ik al zwanger ben? of kan ik dat niet al zo snel merken?

Ik vergeet nog wat....mijn buik is aardig gezwollen...nu snap ik dat je geen dikke buik krijgt na zo kort eventueel zwanger zijn, maar zou het kunnen dat je buik wel zwelt?

Ik heb ook veel last van lucht in mijn darmen

Ja dat kan.
heb ik ook alleen ondanks mijn grote wens op een kindje weet ik het nu niet meer.
Vriend heeft het uitgemaakt.
Ben de hele dag al in tranen en weet gewoon niet meer wat ik doen moet.
ben de weg kwijt.......

roselien

ach meis...wat vreselijk :( als je erover wilt praten, doe dat hier voorral hoor ! Misschien kun je wat steun vinden

heel veel sterkte !

Hey hoi,

Opzich heb je wel zwangerschapsverschijnselen, alleen zeg je dat je het al zes dagen hebt, en je over een week ongi moet worden. Dat zou wel erg vroeg zijn, want twee weken voor je ongi is ongeveer je eisprong, dus dan zouden de klachen nog niet kunnen ontstaan. Of je hebt een vroege eisprong gehad... Ik ben nu zelf net weer zwanger,en heb ook twee kids. Had altijd last van mijn darmen, en daardoor kan je buik wat gezwollen zijn, vooral 's avonds had ik daar last van. Je moet maar afwachten en hopen op het beste. Succes meid.

Hoi,

Tegen mijn NOD krijg ik altijd veel last van diverse kwalen die soms ook aangeven dat je zwanger bent. Denk hierbij aan: grotere borsten, zere borsten, zere tepels, dikekre buik, misselijk, moe. Bij mij is het ongveer iedere maand weer anders. Zit nu in ronde 7.
Ik durf dus niet meer op mijnlichaam te vertrouwen. Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is.

Veel sterkte de komende dagen met wachten!

Groetjes,
Gizmo

Ik heb normaal helemaal geen klachten voor mijn NOD
Ik voel wel mijn eisprong heel duidelijk....soort van ongesteldheids krampen, maar dan iets anders en lage rugpijn.

Deze maand heb ik mijn eisprong helemaal niet gevoeld. Ik heb mijn eisprong altijd op de 14e dag van mijn cyclus. Rond de 16e dag, begonnen deze klachten.

De misselijkheid is iets minder hevig geworden, maar is er wel nog steeds. Ook heb ik altijd een cyclus van 28 dagen gehad en de laatste 2 maanden opeens 27 dagen.

Van ontpillen ofzo is er geen spraken, aangezien ik wegens overgevoeligheid van de pil al ruim een jaar gestopt ben.

Is mijn cyclus nu weer 27 dagen, dan zou ik maandag mijn NOD hebben en anders dinsdag. Spannend

De buikpijn, krampen zijn wel heviger geworden de afgelopen dagen.

Het zou wel heel speciaal zijn als het na de 2e poging al raak zou zijn. Ik ga er niet vanuit, maar stiekum hoop ik er natuurlijk wel op

Ik voel mijn eisprong nooit. Ook niet toen ik nog aan de pil was.
Maar heb sinds gisteravond een soort ''vlinders in mn buik'' en gevoelige tepels,
en ik moet a.s maandag ong. worden.
Ik heb dat anders nooit, maar het kunnen natuurlijk ook zenuwen zijn!
Hoop zo dat het een x positief is!

Liefs Roos

Terug
Bovenaan