Zou het??

Hoi,

nou bij mij werkt de boel eindelijk weer, ben vandaag dag 46 (normaal dag 26/27) ongesteld geworden!! JOEHOE!!

beetje raar dat als je zwanger wilt worden, je blij bent als je ongesteld wordt, maar god in dit geval wel, want nu weet ik dat alles nog werkt en dat mijn verkleving niet terug is!

Valesca, hoe is het nu bij jou?? Nog steeds vage klachten?? Anders even langs huisarts gaan??

gr Yosha

Gelukkig dat alles bij jou weer werkt Yosha (Y)

Ik heb alleen nog wat gevoelige tepels en ze zijn nog steeds groter, maar ik wacht even af hoe het volgende week gaat. Maandag zou ik ongesteld moeten worden.

Ik heb een super regelmatige cyclus, alleen vorige maand dus opeens niet....ik wist even niet welke cyclus ik nu aan moest houden, maar gezien ik mijn eisprong altijd voel zou het erop neer komen dat ik gewoon maandag weer ongesteld zou moeten worden.....Mijn eisprong is ook altijd vrij regelmatig namelijk, en komt overeen met voorgaande maanden.

Nu afwachten of ik maandag ongesteld ga worden. Ik hoop van niet, maar ga uit van wel...dan is de teleurstelling toch minder.

Succes dames deze ronde (Y)

Terug
Bovenaan