Zou het??

Toen ik aan de pil was, voelde ik het ook nooit....pas toen ik stopte met de pil.

Wij hebben ongeveer tegelijk onze NOD....spannen !! hou me op de hoogte hoor ;)

Hey meiden,

Ik doe met jullie mee. Mijn NOD is morgen of overmorgen............

Blijft iedere keer weer spannend.

roos en gizmo? weten jullie al wat ?

Ik heb vandaag mijn NOD als ik kijk hoe de afgelopen 3 maanden mijn cyclus was, anders misschien nog morgen. Ik wacht dus even tot woensdag af.

De misselijkheid die ik had werd minder, alleen is nu weer helemaal terug. Ik heb sinds een paar dagen weer ergere buikpijn (alsof ik ongesteld ben) ik loop steeds naar de wc om te kijken, maar er is niks. Deze buikpijn heb ik normaal alleen als ik ongesteld ben, en nooit voor ik het moet worden.

Ik kan deze "klachten" ook hebben omdat ik het zoooo graag wil. Zou me niks verbazen als ik mezelf voor de gek hou en mijn lijf eraan mee doet, maar een klein beetje hoop hou ik toch, omdat ik me nog nooit zoals deze maand gevoeld heb.

Mijn vriend heeft liever niet dat ik er met mensen over praat omdat hij bang is voor teleurstellingen als het niet lukt....begrijpenlijk, maar ik als vrouw MOET er gewoon over praten, anders trek ik het echt niet. Niets is fijner dat mijn verhaal, verlangens en angsten kwijt te kunnen aan mensen die hetzelfde voelen als ik.

Liefs Valesca

Hoi Valesca en Roos,

Weten jullie al iets meer?

Hier blijft het erg spannend. Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar de zwangerschapstest was negatief.......
Wel voel ik mij heel erg anders dan de voorgaande 6 rondes. Ben erg misselijk (bij vlagen), af en toe steken onder in mijn buik en snel geirriteerd (ga bijna janken bij iets dat tegenzit). Ik heb geen last van mijn "normale" klachten als mijn NOD eraan komt. Weet dus op dit moment niet wat mij te wachten staat.
Ben ook sinds ik gestopt ben met de pil heel regelmatig ongesteld, 28-29 dagen. Dus zou het ook vreemd vinden als dit nu ineens langer is.

Zelf praten wij er ook met niemand over. Maar dit forum is voor mij wel een uitkomst. Dan kan je even je gevoelens en twijfels met andere delen. Af en toe wordt het anders toch echt te moeilijk om alles voor jezelf te houden. Ik denk idd dat dit bij mannen iets anders ligt. Maarja, hun lichaam doet ook niet vreemd en zij gaan niet met angst naar de wc.

Sterkte meiden,
Gizmo

He meiden,

ik kan me ook bij jullie voegen....heb morgen NOD en sinds vorige week woensdag het idee dat ik ongi ben, maar heb nog geen spatje bloed gezien!! Tis een zeurderige buikpijn die doortrekt naar mijn onderrug, met heel af en toe een licht krampje in mijn baarmoeder en af en toe tintelt het rond mijn baarmoeder...

normaal zit ik onder pukkels als ik ongi moet worden, ben helemaal schoon!! Borsten doen na mijn ei altijd pijn, deze maand helemaal geen last van! Tepels zijn wel groter, maar dat heb ik elke maand wel...

Zit nu op dag 27, dus ben erg benieuwd!

Zijn al ruim een jaar bezig, vorig jaar meteen zwanger en met 11 weken een missed abortion, daarna niet meer zwanger geraakt....Weet als geen ander dat je lichaam je voor de gek kan houden, maar toch, deze maand voelt het anders aan als andere maanden...

Heeft een van jullie al nieuws??

gr Yosha

Hi Yosha, ik duim met je meeeeeee! (Vanuit het forum 'als zwanger worden langer duurt'...)

Veel sterkte de komende spannende dagen en hou ons op de hoogte!

Wenser

elke keer als ik naar de wc ga, is het weer spannend.....hoop dat het wegblijft !
Ben nu in ieder geval nog niet ongi.

Heel veel succes allemaal (Y)

Mijn huid is trouwens ook mooier dan ooit.....helemaal glad !

Terug
Bovenaan