Zou het??

hoi meiden

heb vandaag of morgen ook mn NOD,tenminste als ik mn oude cyclus weer terug heb van voor mn miskraam.das maar weer afwachten.
spannend elke keer he.
voel wel zeurende pijn in mn onderbuik,dus denk haast dat ik ongesteld ga worden

succes met wachten allemaal

gr petra

Heb zojuist even een potje zitten janken. bloedverlies toen ik zojuist naar de wc ging

Baal echt ontzettend. Omdat het wegbleef en ik me heel anders voelde dan de afgelopen maanden hoopte ik echt dat het nu wel een keer raak zou zijn.
Ben nog steeds erg misselijk, maar dat zal dan wel een andere reden hebben. Hopenlijk gaat ronde 8 wel lukken.

Ik hoop dat jullie beter nieuws hebben.

Gizmo

ohjee, wat vervelend gizmo :(

Hopen op succes de volgende ronde dan weer

Sterkte !

He Gizmo,

oh meid dat is niet leuk, weeeer ongi!! En dat terwijl je je anders voelt....ben wel benieuwd waar die misselijkheid vandaan komt...
Sterkte en heeeeel veel succes in de volgende ronde!

gr Yosha

nou....ik ben nog steeds niet ongi :p moet wel elke 10 min plassen....hoop het zo !!

He Valesca,

zit samen met jou te wachten hoor...ook hier nog geen drupje bloed te bekennen....buikzeur houdt aan, soms even half uurtje weg en hup daar is t weer....zo kan ik t toch ook niet uit mijn hoofd zetten!!!! ppffff

Nou ja, we zullen toch net zo lang moeten wachten totdat we of ongi worden of we een positivieve test in handen houden...(hopelijk voor ons het laatste!! haha)

Sterkte en wind je niet teveel op mesi!!

gr Yosha

haha ja zit helemaal te stressen :p ik ben altijd optijd of te vroeg ongi...NOOIT een dag te laat.....maar misschien komt het niet omdat ik aan het stressen ben....oh oh oh,...hoop zo dat ik mezelf niet voor de gek hou :p

Als ik morgen middag nog niet ongi ben, ga ik testen

hoe dan ook.....de voorpret is ook best leuk, ookal is het stressen...lukt het niet, volgende maand beter :)

Sterke meis...zal heeeeeeel hard voor ons gaan duimen (Y)

Meiden,

Ik lees met jullie mee elke keer, dus ik ben reuze nieuwsgierig.......... zijn er al baby's op komst? wat zal dat geweldig zijn voor jullie.... zo niet.... probeer het maar te relativeren, maar je best best teleurgesteld zijn of verdrietig, je hoopt toch elke keer. Maar er is nog tijd genoeg.... er komt vast vanzelf een moment dat het wel zover zal zijn!

laat het weten!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan