Zou het??

Dank je gizmo :)

Ik ben al ruim 1,5 jaar niet meer aan de pil....wij gebruikte alleen condoom omdat ik niet tegen de pil kon.

Ik heb verder geen last van mijn borsten, alleen mijn tepels zijn erg groot geworden...ook niet donkerder ofzo, alleen veel groter dan normaal. Mijn borsten zelf zijn ook ietsje groter....ik heb kleine borsten (70A) dus dat verschil is erg makkelijk te zien dan ;)

Ik hou nu ook nergens rekening mee hoor....maar mijn lijf mag nu wel weer normaal gaan doen....Ik wil het gewoon erg graag...ik denk dat dat het gewoon is.

Hoi Valesca,

toch klinken jouw "klachten" bijna hetzelfde als de mijne....ik heb ook zo'n last van mijn borsten, grotere meer geen donkere tepels en die dingen doen zeer de hele dag!! Pfff.

Maar ik ben tot het volgende gekomen, ik ben vandaag precies 2 weken overtijd en test nu niet meer, maar vorige week bleef de test negatief, dus gewoon niet zwanger, geeft niet, komt wel, als de boel maar weer gaat werken....

Dus ik dacht laat ik maar weer gaan temperaturen....nu is die sinds 4 dagen al ruim boven de 37 en dat betekent bij mij dat mijn ei is geweest (precies in de periode dat wij haast niet hebben geklust...maar goed)....dus ik denk dat ik binnen een week nu wel ongesteld zal gaan worden...

Jij hebt hier alleen niet zoveel aan omdat je niet eerder hebt getempd....Maar ik vermoed dat wij of ineens paar weken laten zijn (eitje rijpte niet snel genoeg misschien?) of gewoon een hele cyclus hebben overgeslagen??

Tis raar maar wel herkenbaar wat je omschrijft, die zeurende buik heb ik niet meer, maar wel die borsten en vlagen van misselijkheid...

Meid ik hoop dat we snel ongi worden!!! Dan kunnen we lekker op naar de volgende ronde!!

gr Yosha

Ik voel mijn vruchtbare periode heel goed....en daar zit ik nu in. Dus ik denk dat bij mij gewoon alles wat later is gekomen door spanningen omdat ik het graag wil.....of misschien het eitje toch bevrucht is geweest maar niet heeft doorgezet ofzo.

Als ik in mijn vruchtbare periode zit, krijg ik erg veel zin in sex, ben ik vrolijker en voel ik het in mijn buik (geen vervelend gevoel)

Ik ben dus gewoon weer vruchtbaar nu en mijn vriend en ik hebben afgesproken nu gewoon flink te gaan klussen...gewoon elke dag. Alleen las ik dat het beter is om om  de dag te klussen? Omdat het zaad dan beter dan kwaliteit is ofzo?
Ik vind het zo zonde een dag over te slaan...ik heb dan het gevoel niet van elke dag gebruik te maken en zo een kans mis te lopen haha of praat ik nu onzin ? :p

yosha.....toch gek dat jij al zo lang overtijd bent zeg....ik zou daar echt niet tegen kunnen...ik was blij dat mijn ongesteldheid na die 5 dagen toch doorbrak...nouja, blij met de ongesteldheid niet, maar wel met de duidelijkheid. Het onzekere gevoel dat je niet weet wat er aan de hand is en waarom je lichaam zo bezig is, is gewoon heel erg vervelend. Als je dan niet zwanger bent, laat dan de ongesteldheid gewoon komen....dan kun je weer verder en weet je waar je aantoe bent.

Ik hoop echt dat alles snel weer normaal voor je word meis....dan kun je weer verder klussen en dan zal ik heel erg hard voor je gaan duimen dat je snel zwanger bent !

Liefs Valesca

Ik zit ook weer lekker in onzekerheid momenteel.
Ik had al geschreven dat mijn cycli de afgelopen maanden 28-28-26-27-33-35 dagen waren, maar ik zit vandaag op dag 36 en ik ben nog steeds niet ongesteld! Heb vanmorgen een test gedaan (zo'n test die je al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken) maar die was negatief!!! Dit is zo irritant. Ik hoop dat ik één van die vrouwen ben die pas een week of twee weken na NOD positief testen en dat ik niet alsnog ongesteld word.
Zo'n lange cyclus is wel vervelend. Met een korte cyclus kun je veel sneller opnieuw klussen voor een kindje...

Hoe is het bij jullie?

Hoi Elin,

Vervelend he, dat je zo in onzekerheid blijft. Ik kan me trouwens aansluiten bij je wat betreft het lange wachten bij een lange cyclus. Mijn cyclus is ook altijd rond de 35 dagen. Natuurlijk weet ik ook wel dat dat nog echt niet zo heel lang is, maar het voelt wel heel lang. Vooral als je ziet dat er mensen later dan jij ongi zijn, maar hun NOD de volgende maand alweer eerder is dan de jouwe.   Ik hoop voor je dat je alsnog een positieve test krijgt!

Groetjes Elleste

Hoi Elleste,

Dank voor je reactie! Heel herkenbaar inderdaad (dat velen later ongesteld worden maar eerder een nieuwe NOD hebben).
Ik zit nu op dag 37, nog steeds geen rd's. Ik wil heel graag nog een keer testen maar ben zo bang voor de teleurstelling van nóg een negatieve test, dat ik het nog een paar dagen wil uitstellen.

Liefs Elin

Hoi Line,

Ik snap echt heel goed dat je wilt testen. Je wilt gewoon iets van zekerheid hebben. Ik zou zeggen: waarom ook niet?
Hoop voor je dat je niet lang in onzekerheid zit. Als ik me goed herinner, wordt jouw cyclus steeds langer toch? Ik snap dat niet zo goed, ben je dan onregelmatig of ben je dan regelmatig? Ik bedoel: als jouw cyclus elke maand 2 dagen langer wordt, dan kan je ook van alles berekenen, zou je bijna onder regelmatig laten vallen...

Ik heb laatst ovulatietesten gekocht. Ben ze nu aan het gebruiken en zag vandaag een licht streepje. Hopen op morgen een dikker streepje. Ik vind het eigenlijk supergeweldig dat deze dingen er zijn. Als je dan toch zwanger wilt worden, waarom dan niet alle mogelijkheden benutten om meer zekerheid over je cyclus te krijgen. Gebruik jij die dingen ook?

Groetjes Elleste

Fout gegokt.... Ik was te lui om terug te kijken hoe jouw naam precies was... Sorry, geen Line, maar Elin natuurlijk

Groetjes Elleste

Terug
Bovenaan