Zou ik t doen of toch nog wachten? ?!

Dank jewel Miranda!
Ik mag morgen en vraag inderdaad of ze eerst goed wilt voelen of het al rijp/week is anders heeft t weinig zin. Ik zie er wel heel erg tegenop, ben bang dat t zo pijn doet, heb t nog nooit laten doen..
Nou, ik moet er gewoon voor gaan! Dus nu maar hopen dat ze zegt dat t rijp is!
Als het me lukt zal ik morgen eind vd middag nog wel even laten weten.

Geniet jij lekker van je kindje?!! Heerlijk hoor! En een bevalling van ruim 3u voor je eerste kindje is natuurlijk geweldig, fijn hoor!!

Gr. Ing. zw. vd 3e

Hoi Ing

Ik ben een tegenstander van de natuur de vrije gang laten gaan en joehoe lekker doen wat de natuur wil. Nou de natuur zit er helaas heel erg vaak naast!!!! Want sommige kinderen zijn gewoon beter af als ze eerder komen!
Wij zijn een van de weinige zeg maar gerust primitieve landen die zo denken net als met die ruggeprik. Die onzin van je moet het allemaal zelf wel kunnen. Dat geeft kracht. ONZIN ik heb het twee keer zelf gedaan en ben nog steeds boos dat ik bij de tweede die prik niet heb gekregen omdat de anesthesist al weg was.
Ik word ingeleid met 39 weken en dat wil ik en het zal niet anders gaan. En de vorige bevalling ben ik gestript met 40 weken GODDANK WANT HIJ WAS AL 9 POND!!!!! en hij had een heel moeilijke start.
Sorry jongens dat ik een beetje fel reageer maar ik lees de verhalen van Tine wel vaker en ik sta er zo NIET ACHTER. Ik hoor gewoon dat puur natuur verhaal er weer tussendoor en daar ben ik zo tegen. "Laat die ruggeprik toch zitten en doe het lekker op eigen kracht", O ja je laat een zenuwbehandeling toch ook niet zonder verdoving doen want jaaaa dan heb je het wel zelf gedaan!
Ik zou laten strippen je bent ervan af dan en als jij dat wilt moet je dat zeker doen. Ik heb al weken geen lucht en ben helemaal op en er is geen hond die mijn nog moed in kan praten ik wil gewoon bevallen klaar uit.
Ik wens je heel erg veel succes en meid huilen en helemaal gek ervan worden dat kan echt de bedoeling niet zijn hoor!
Sterkte en liefs
Lies

Hoi Ing,

Wil toch nog even reageren...

Ik vond het strippen niet echt pijnlijk...( wist overigens ook niet dat ze het ging doen) we hadden het er wel over gehad, maar ze had aangegeven dit normaal ook niet voor de 40 weken te doen... Ik wist dus niet beter of ze ging alleen toucheren... als cadeautje had ze toch gestript!!

Had het wel gemerkt hoor... voelde wel wat vervelender dan gewoon toucheren. Maar het was dan ook met een paar seconde gebeurd!!

Het enige advies dat ik je kan geven, is dan, als ze gaat strippen je je zo goed mogelijk moet ontspannen... Omdat ik het dus niet wist, en volledig ontspannen was heeft het waarschijnlijk ook niet zo veel zeer gedaan!!

Dus als je voor kiest... succes meid, het is zo gebeurd... Het ergste moet dan nog komen... de bevalling!!! :)

Groetjes Miranda en een knuf van Noah

Ben erg blij met het verhaal van Lies. Lies niet dat ik blij ben voor jou dat je niet meemaakt... maar ik ben wel super blij dat je dit hier neer zet. Ook ik kan me niet vinden in de verhalen van Tine. Natuurlijk is het op eigen krachten het mooiste wat er is. En dat zouden we allemaal wel heel graag willen MAAR SOMS GAAT DAT GEWOON NIET! En dat schijnt nog wel eens moeilijk in te zien. Ik voel gewoon aan me lichaam dat ik aan het einde van mijn krachten ben. Kan nog neit eens meer behoorlijk mijn dochter van 5 verzorgen. En dat moet dan maar normaal zijn! Laat maar lopen johhhhhhhhhhhhhhh totdat het allemaal vanzelf komt.
Nou ik ben erg benieuwd wat er ook met mij gaat gebeuren vandaag.... maar ik vrees dat als ze zouden zeggen.. ga nog maar een weekje naar huis, dat ik instort. Als ik met dit lichaam nog langer door moet lopen, met de pijn en de nachten die ik al heel lang niet meer heb kunne slapen... dan kan ik dalijk echt geen kracht meer vinden om deze meid eruit te krijgen. En zeker gezien het feit dat het een suikerkindje is, dus ook aan de grote kant zal zijn.

Meiden luitster naar je lichaam. Schaam je er niet voor, en praat met de Gyn/verlos. Natuurlijk bevallen op de manier hoe het ooit is begonnen allemaal is heel mooi... maar als het niet gaat, dan zijn ze er om je een handje te helpen!

Liefs jessica

Nou, net terug vd vk.
Inwendigonderzoek gehad maar strippen kon nog niet want ik had nog geen ontsluiting. Wel was t helemaal week en stond het open daarom heeft ze goed gemasseerd en 'gewroet'
In de hoop dat de baarmoedermond hierdoor geprikkeld word en weeen kan opwekken.
Ik loop nu met erge menstruatiepijn maar dat zal wel n reactie zijn vh gewroet...
Erg spannend allemaal!!
Hoe gaat het met jou, Jessica??

Gr. Ing

Terug
Bovenaan