zullen we nog een keertje? dames

Nou, ik dan ook maar!
Opvallend hoeveel vrouwen er tussen de 21 en 28 al kinderen hebben, of zwanger proberen te raken van de eerste. Leuk hoor!
Ik ben zelf 31, mijn man 30 en we hebben een zoontje die in oktober 2 jaar wordt.
We willen graag een tweede hebben we net besloten.
Ik ben onderwijzeres op een basisschool en mijn man werkt in de bouw.

Ha dames ( en heren)

Ik ben Rachelle (zo goed als ) 26 en mijn vriend is 25, wij zijn 6 jaar bij elkaar en wonen ruim 1,5 jaar samen in Noord-brabant Tilburg. We gaan nu ronde 1 in   voor ons 1ste kindje en zijn nu dus officieel klussers !! Spannend hoor, al zeg ik het zelf hihi.

Voor dat het kindje er strakkies is gaan we een geregistreerd partnerschap aan, trouwen doen we over een aantal jaartjes misschien...

Ik hoop dat het snel lukt bij ons, kan niet wachten....

Mijn  (schuil) naam is El ik ben 30 jaar, woon samen in Friesland met mijn vriend van 31 en we zijn vanaf vorig jaar juli al bezig om zwanger te worden.
Ik  heb in april mijn laatste prikpil gehad, en dan schijnt het nog even te duren voor je weer normaal ongesteld wordt en je cyclus zich weer hersteld heeft.
Ach, we gaan nog maar even gezellig door'klussen' denk ik.... ;-)

hoi meiden,

mijn man en ik zijn beidden 30ers.
we zijn bezig voor ons 1ste kindje.
zitten in ronde 14. dus al eventjes bezig.
we  lopen bij de gynecoloog.

jana.

Hoi meiden,

Ik ben " DAMI" 25 jaar.
Mijn vriend (32) en ik zijn 9 jaar samen.
We hebben twee heerlijke kinderen een jongentje van 3
en een meisje van 1.
Vanaf deze maand gaan we het weer proberen.
Dit word  onze laatste zwangerschap  en daar gaan we als het zo ver is
heel erg van genieten.
Ik wens iedereen heel veel geluk !!!
Liefs "DAMI"

Hallo dames,

Ik wil ook even reageren.

Ik ben Marije 33 jaar en 2 jaar getrouwd en een zoontje van 2 jaar. Wij
zitten nu in ronde 3. Ben in maart gestopt met de pil. Ik heb 3 weken
gelden een miskraam gehad toen ik 4 weken en 4 dagen zwanger was. Ik
weet hierdoor niet wanneer mijn NOD is, maar we gaan er deze maand
gewoon weer voor.

Groetjes Marije

Hoi allemaal..
Ik blijf ook nog even beetje anoniem  , woon in Zuid West Drenthe ben 24 en mijn virend is 25. We zijn bijna 8 jaar samen waarvan alweer 4 jr. samenwonend!
Ik ben in feb.06 gestopt met de pil omdat ik t helemaal zat was al die hormonen in mn lichaam (ben begonnen met pil toen ik 15 was..).. Nadat we t toch nog elke keer veilig deden en t dingetje  toen een keertje geknapt is (en ik 2 wk over tijd was) zijn we er eens flink over na gaan denken.. En nu willen we toch wel graag zo'n kleine hummel..

Iedereen veel succes!!
Liefs!

Hallo allemaal
Ik en mijn man wonen in brabant. Ik ben 29 (volgende maand 30) en mijn man is 28 jaar. We zijn heel erg toe aan onze 2e uk. Helaas ben ik in juli gecurreteerd na een zwangerschap van 12 weken. dus nu zijn we weer bezig aan de 2e ronde na de miskraam. Ik heb mijn Nod op 5 sept. maar ik heb nu al zo'n zwaar gevoel in mijn buik. Volgens mij gaat dat deze maand dus helaas niet lukken

groetjes jakeline

Terug
Bovenaan