zullen we nog een keertje? dames

hallo allemaal

ik ben janneke 25 jr en woon samen met mijn vriend 25 jr en onze dochter 19.5 maand midden in de randstad. we zitten nu in ronde 1 voor nr 2 erg spannend allemaal!

iedereen veel succes gewenst!

Mijn naam is Linda, 26 jaar en woon al bijna 6 jaar samen met mijn lieve vriend van 28 jaar in Brabant. We zijn al bijna 11 jaar samen (ja ja ik was er vroeg bij ) en zijn er opeens helemaal klaar voor!!!

We zitten in ronde 1 en 14-9 is mijn NOD
(flink aan het klussen dus deze week  ).

Vind het echt reuze spannend, dat had ik niet verwacht.... Fijn dat er zo formum is joh!

Hoi dames,

Ik ben Kelly, ik ben 26 jaar .Mijn man is 27 jaar.
We hebben al bijna 10 jaar een relatie, waarvan we bijna 6 jaar samen wonen, en in augustus waren we 4 jaar getrouwd.
We wonen in het mooie Limburgse heuvelland.
We hebben een kinderwens en sinds juli 2005 zijn we gestopt met de pil.
We zijn dus flink aan het klussen, maar het wil nog maar niet lukken, we zitten al in de 15e ronde. We zijn naar de HA geweest en voor ons beginnen nu de onderzoeken.
Als eerste beginnen ze met mijn man en daarna volgen de onderzoeken  bij mij.
Dus we zijn benieuwd wat er uit komt. We wachten maar ff af.
Mijn NOD deze maand is 23 september. Het is en blijft iedere keer spannend!!

Ik wens iedereen veel succes!!

Groetjes Kelly

Lieve allemaal,

Mijn naam is  Julia, ik ben 26 jaar, manlief is 30 jaar. We zijn nu net 7 jaar getrouwd en helemaal klaar voor ons eerste kindje.. Ik ben ontwerper en manlief doet iets met computers. We wonen in Drenthe. We zitten nu in ronde 2 met onze nod op 9 september.

Liefs Julia

Hoi, kan het niet laten hoor..
Ik ben 33, en mijn vriend is 35, we wonen in Gelderland.
Hebben twee kids van bijna 7 en van 3,5. Meisje en jongen.En we hebben net een miskraam gehad met bijna 8 weken..Heel erg teleurgesteld want we waren zoooo blij..
Ik werk met kinderen, en mijn vriend heeft een eigen bedrijf.
We zullen even de tijd moeten nemen, maar hopen op toch nog een derde kindje in de toekomst..
Liefs R

Hallo,

Ik ben Suus van 22 jaar en mijn  vriend is 28, wij wonen in het zuiden van het land.
Wij willen heel graag een kleine.
Sinds 2.5 maand gestopt met de pil en ben nog niet ongesteld geweest..
Ben benieuwd wanneer mijn cyclus weer normaal is.

Groetjes!

Hey allemaal !
Ook ik kan niet achterblijven en zal even wat vertellen over mijzelf.
Mijn (schuil)naam is Miena.
Ik ben 32 jaar en 13 jaar samen met mijn man, waarvan ruim 2,5 jaar getrouwd.
We hebben een dochter van bijna 2,5 en een heel lief klein konijntje.
We wonen in Noord-Holland. en zijn nu bezig voor een nieuw klein wondertje.
We zitten nu in ronde 5 en hopen natuurlijk dat de 2e snel zal volgen.
Succes allemaal met het zwanger worden.
Liefs van Miena.

Hallo Ladies,

Ik ben Vriendje (nickname) en 27 jaar oud, ik woon samen met mijn vriend en hij is 30 jaar. We wonen in Deventer.
We zijn vanaf januari dit jaar bezig voor ons eerste kindje, ik heb in juli een miskraam gehad en nu weer 5 weken zwanger.

Veel plezier allemaal!

Vriendje

Terug
Bovenaan