zullen we nog een keertje? dames

hoi allemaal

Ik ben marikanarie, 26 jaar oud, en 3 jaar getrouwd.

wij hebben een dochtertje van 16 maanden.

wij zijn nog met elkaar aan het bepraten wanneer we ongeveer een tweede kindje zouden willen. Ik slik niet meer de pil

In de vakantie hebben we het 1 keer zonder condoom gedaan en sindsdien ben ik niet meer ongi.

k heb een cyclus van ongeveer 6 weken, nu dus ruim een week overtijd. 2 negatieve testen gehad.

Als ik nu niet zwanger ben, wachten we tot januari 2007, want we wilden
toch iets meer dan 2 jaar leeftijdsverschil.   Maar als het wel zo
is dat ik zwanger ben, vinden we het ook wel heel leuk!

omdat we nu nog steeds aan het afwachten zijn, leek het me weer leuk om op het forum te zijn!

groetjes Mari

hoi ik ben Daan
29 jaar mijn mannetje is 31. We zijn bijna 12 jaar samen en bijna een jaar getrouwd.
In mei ben ik gestopt met de pil voor ons eerste   kindje

groetjes daan

hoi ik ben cora ben sinds juni 21 jaren jong!! mijn vriend en ik zijn vanaf maart gestopt met de pil!!! ben nu nog flink bezig met ontpillen!! ik woon in drenthe en sinds februari wonen wij samen!! we hebben nu 5 jaar een relatie!!

kus kus

hoi hoi

ik ben jb hihi
ik ben 23 jaar
heb een vriend van 25 jaar
woon in de buurt van groningen
heb een relatie van 6 jaar waarvan we nu 2 jaar samen wonen
ben niet getrouwd
en we gaan voor de eerste en ik zit in de 6 ronde

knuf kus jb

Nog een rondje dan omdat het zo leuk is

Ik ben talke  ben 33 jaar en mijn man is 35 jaar we wonen in Maastricht. We zijn 2 jaar geleden op Bali getrouwd, hebben 2 mopshondjes en willen heel graag een spruit, afgelopen maart hebben we de daad bij het woord gevoegd. Alleen zonder vruchtje tot nogtoe.

5 aug ging het bij mij mis en weet niet wanneer mijn NOD nu is.

Afwachten maar!

Groetjes
talke

Hallo allemaal!

Jeetje wat veel reacties!!
Ik ben 23 jaar (oktober 24) en mijn vriend is 22 (januari 23). We hebben al een heerlijk klein mannetje van ruim 2,5 jaar. We zijn nu begonnen voor een tweede na lang twijfelen van mijn kant.
Ik heb 4 mei voor het eerst een prikpil gehad (had ik het maar nóóit gedaan) en nu weet i dus niet wanneer ik ongesteld moet worden of dat ik al zwanger ben. De prikpil was 27 juli uitgewerkt. Zit nu dus in de 5e week nadat hij uitgewerkt moest zijn. Hopelijk is het al raak of word ik dan gauw ongesteld.

Wij wonen in Zeeland.
Lijkt me leuk als we dan allemaal zwanger zijn en dan bevallen. Dan heb je echt een grote club "vriendinnen" met allemaal kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd. Misschien een leuk idee om eens een keer met z'n allen af te spreken ofzo? Een daggie. Dan kun je elkaar eens zien in het echt. Misschien een idee?
Want ik vind het fijn te lezen dat er dus wel echt veel jonge ouders zijn. In onze omgeving hebben we daar (nog) niet zoveel mee te maken eigenlijk. En dat is wel jammer. Fijn om te merken dus dat we echt niet de enigen zijn.

Nou groetjes Ger!

Ook hallo allen,

Samen met onze dochter van 21 maanden wonen mijn vriend (38) en ik (30) in het oosten van brabant. Oorspronkelijk kom ik uit het mooie Friesland. Wij zouden graag een broertje of zusje voor onze dochter krijgen. We zitten in ronde 3, maar proberen er niet te veel mee bezig te zijn. NOD is 5 sept. Altijd weer spannend!

Succes allemaal!

* Esther uit Costa Blanca, mag ik vragen wat jullie daar voor werk doen en hoe jullie er terecht zijn gekomen???

groetjes juffie

hallo!

Mijn (schuil)naam is Janu, ik ben 27 jaar en mijn man is 30. We zijn ruim 11 jaar samen en hebben al een zoon van 2 1/2.
we komen uit omgeving Rotterdam.

We zitten nu in ronde 14 en hebben al allerlei onderzoeken achter de rug. Alle uitslagen waren goed.
Gisteren was mijn nod, maar tot op heden nog niets te bespeuren!  

Liefs Janu

Terug
Bovenaan