Zullen we weer een spelletje doen????

wij zijn van de gewone produkten.
Mijn man heeft een maagband en daarom moeten wij sowieso erg bewust met voeding bezig zijn en ik ben van huis uit ook niet anders gewend.
Er zijn wel een aantal produkten die ik light lekkerder vind (bijv cola light) dan gewone produkten maar niet omdat dat dat zgn gezonder zou zijn

Nieuwe: Hollandse pot of buitenlands eten

buitenlands eten

Maar wel een erg moeilijke keuze. We zijn hier helemaal gek op aardappales met groente en verse worst. Marissa kan dan ook mee eten, maar zij krijgt dan een tartaartje. Erg lekker met een beetje jus. Maar ik ben ook helemaal gek op Indisch, Mexicaans, Thais en allerlei ander buitenlands eten, als ik dus echt moet kiezen ga ik daar voor.

toetje of voorgerecht

TOETJE!! Ik ben helemaal gek op toetjes. Vooral ijs!! Heerlijk!!

BMW of Mercedes?

Geen van beide, mij kna een auto weinig schelen ik wil er vooral veel ruimte in hebben zodat ik alles mee dan nemen wat ik nodig heb. Doe mij maar een MPV.

Zoet of hartig

Lastig!!! Ik ben overal gek op, zolang er maar geen vlees in zit en het in mijn mond past eet ik eigenlijk alles met veel plezier !

Om in de eetsfeer te blijven:

Zelfgekookt eten of de kookkunsten van je partner????

De kookkunsten van mijn partner.

Hij kan erg lekker koken maar helaas werkt hij vrij veel dus meestal kook ik. Nu weer een nieuwe bedenken.

Was buiten ophangen of in de droger

Groetjes
Inge

In de droger. Ik ben iemand die lekker makkelijk is.

Zonvakantie of wintervakantie?

Zon zon zon en nog eens zon..heerlijk!! Kan niet wachten tot de vakantie.

ehh...

kaartje versturen per e-mail of per post

Terug
Bovenaan