Zullen we weer een spelletje doen????

Vind ik moeilijk kiezen hoor...

Schijnbaar heeft Angela, Rosanna aangevallen.

doe maar Angela dan.

AH of Super de Boer

Liever Jumbo (Aldi of Lidl mag ook), maar als ik moet kiezen AH.
Super de Boer zit hier niet.

Gastouder of kinderdagverblijf

Kinderdagverblijf.

Maar dat is ook omdat Maaike het er helemaal geweldig vind. Vanochtend was ze meteen zo druk aan het spelen met de andere kindjes dat ze geeneens tijd had om te zwaaien.

Dan nu een echte gewetenskwestie:

Ouders of schoonouders

Groetjes
Inge

Nou Inge, da's echt een inkoppertje:
OUDERS!!!!!!
Mijn schoonouders zijn echt lieve mensen hoor, maar we begrijpen elkaar vaak niet zo goed.

Drinkflesje of tuitbeker?

flesje,

Marissa geniet echt nog heel erg van haar papfles in de ochtend en in de avond. Ze vindt het heerlijk om dan bij me te liggen en uit haar fles te drinken. Dat houden we er voorlopig ook echt nog in. Ze kan trouwens ook wel goed uit een tuitbeker drinken. Ze krijgt roosvicee uit een tuitbeker en dat gaat heel erg goed.

kapper of zelf knippen

doe mij de kapper maar,anders weet ik niet hoe het er uit komt te zien.hahaha

lang of kort haar??

Lang, bij mezelf dan hé?  Ik heb toen ik bij mn vader woonde, altijd kort haar gehad. Ik heb vaak te horen gekregen, (niet tegen mij persoonlijk hoor), maar dat ze aan mn vader vroegen: Das wel een leuk zoontje
Toen ben ik bij mn ma gaan wonen, en heb ik het gelijk laten groeien.

Lekker thuis op de bank een filmpje kijken of in de bioscoop?

lang haar

Had net ook al gereageerd, maar dit is er echt een voor mij :) Wij willen het haar van Marissa alleen maar laten groeien. We gaan het alleen maar laten punten en in model laten knippen. Verder vind ik het het mooist als ze lang haar heeft.

wijn of bier?

Terug
Bovenaan