Zullen we weer een spelletje doen????

per post

Als ik een kaartje verstuur dan toch wel per post. Is toch nog steeds het leukst. Maar nog veel liever gewoon een smsje sturen voor elke gelegenheid. Ik ben echt sms verslaafd en heb ook een abonnement waarmee ik onbeperkt kan smsen.

vaatwasser of hand afwas

vaatwasser natuurlijk hahaha (wat een uitvinding)...

een handige of slimme man?

Een slimme man. Die van mij is ongeveer even slim als ik ben (ik weet het natuurlijk wel altijd beter ) en absoluut niet handig. Als hij iets gaat doen is het voor mij echt genieten, vooral als de rook zo ongeveer uit zijn oren komt. Klussen in huis doe ik dus meestal zelf.

Brood of warm eten???

Knap hoor Marloes, dat je vele klusjes in huis zelf doet!  Wij moeten meestal de hulp van anderen inschakelen. Manlief heeft ook 2 linkerhanden.

Warm eten, alhoewel in een broodje ook lekker vind hoor.

Huuf of koophuis?

koophuis

We hebben sinds vier jaar dit huis gekocht waar we nu wonen en dat bevalt erg goed. We hebben er best wat aan gedaan en dan is dat toch allemaal voor eigen portemonnee.

zwart of wit?

Echt geen van beide. Ik hou niet van zwart en wit. Ben zelfs niet in het wit getrouwd. Zwart is ook al niet mijn ding. Heel soms draag ik een zwart shirtje ergens onder, maar niet vaak.

Wel of geen postcodeloterij?

nu geen postcodeloterij!

we zijn er wel lid van geweest en hebben kaartjes gewonnen voor de musical de lion king we waren 2 jaar lid maar nu kopen we af en toe een staatslot/

fietsstoeltje of fietskar

fietsstoeltje, gezellig al dat gebabbel van je kleintje horen op de fiets.

Meedoen aan loterij of niet

Terug
Bovenaan