Zullen we weer een spelletje doen????

discotheek

Eigenlijk allebei niet meer. Maar naar de bioscoop vinden we echt helemaal niets aan. Er zitten altijd vervelende mensen in de zaal die het verpesten. Dan wachten we wel op de dvd.
Toen ik nog klein was (jaar of 18) ging ik kei vaak naar de discotheek ik ben echt gek op dansen maar later werd het meer naar kroegen waar je ook kon dansen.

pannenkoeken of friet?

Friet!
Eén keer per week komt hier de frietpan uit de schuur. Iedereen is er dol op. Bas eet meestal eerst een potje of een restje, maar eet daarna graag wat frietjes mee.
Pannenkoeken vind ik op zich ook wel lekker, maar dan het lieft in een pannenkoekenhuis.

Gewonen tandenborstel of een electrische?

Groetjes, Karin

electrisch, zelf mijn oudste (bijna 4 jaar) is helemaal verslaafd aan zijn electrische tandenborstel, nu Daan nog zover krijgen. Hij is de enige hier in huis die nog een gewone tandenborstel heeft.

strakke opvoeding of losjes

vrij strakke opvoeding

ik heb een hekel aan hele losse kinderen

ehm hyves of jgforum?

Poeh, moeilijke keus!

Ik denk JG forum. Hier ben ik vaker te vinden, en schrijf zeker vaker wat.

Thuismama of werken erbij?

werken erbij!!! Ik hou van werken en ik denk (persoonlijk) dat ik e een betere mama van wordt ( en ik bedoel mezelf hiermee). Als ik hele dagen thuis zou zitten zou ik gek worden!!

Huis of appartement

Huis, wij hebben 7 jaar geleden een eensgezinswoning gekocht en wonen daar met veel plezier!

Hout speelgoed of plastic speelgoed

Plastic Speelgoed.

Hout is leuk, maar ik merk dat je in plastic meer hebt en het is goedkoper.

auto of motor

Terug
Bovenaan