Zullen we weer een spelletje doen????

Ehh, mag fiets ook??? Ik heb geen rijbewijs en doe dus alles op de fiets of met het openbaar vervoer.

Sterrilisatie van de man of van de vrouw????

Moeilijke....

Zodra onze kinderwens vervuld is en ik hier zeker van ben, zou ik het zelf wel kunnen laten doen (als ik dan ook maar niet meer de maandelijkse ongemakken heb)

Als dat dus niet kan dan de man!

bij een meisje veel roze en een jongen veel blauw of juist niet

Marissa heeft alleen maar roze, en dan nog een paar witte dingen maar haar kast straalt roze uit

1e verjaardag ontzettend uitgebreid feest of ingetogen?

Ingetogen. Bij onze dochter hebben we het uitgebreider gevierd, maar toen hebben we onzelf achteraf echt afgevraagd voor wie we dat nu gedaan hadden. Eva vond al die aandacht maar niks en ik was totaal kapot van het rennen en vliegen! Sindsdien vieren we kinderverjaardagen niet zo uitgebreid.

Ruzie maken of binnenvetten?

Groetjes, Karin

ruziemaken.

Ik heb echt een hekel aan binnenvetten...mijn vriend is nl een binnenvetter,dus als we eens een onenigheid hebben dan moet het er bij mij uit..echt schelden enz...maar hij zegt echt bijna niks...daar wordt ik dan nog pissiger over!!
Hij weet dat natuurlijk dus dat zorgt natuurlijk wel eens voor een onvoldaan gevoel bij mij..als je begrijpt wat ik bedoel.
Als me iets dwars zit moet het van me af!
Vaak los ik het dan voor mezelf op met huilen..ben ik t toch kwijt!!

Even iets leukers..hahaha...

je huis ingericht met kleur en toeters en bellen..of sobere kleuren en strak??

Liefs,Swinnie

Een combi eigenlijk:  ik hou  van strak maar dan wel met 1 felle kleur!!!

Zo heb ik rood in de woonkamer, turquois in de slaapkamer, paars en groen in de kinderkamer, appeltjesgroen in de badkamer, rood in de in kastenkamer en op zolder jaren 70 behang!!!

Alleen de woonkamer en badkamer  zijn strak ingericht, maar ook met leuke accessoires erbij!

Jullie begrijpen wij houden wel van KLEUR!!

Nieuwe vraag:

broodje kroket of een maaltijdsalade

Maaltijdsalade

Ik heb sinds kort de maaltijdsalade helemaal ontdekt. Eerst moest ik er niets van hebben maar het is nu echt het nieuwe HET bij mij.

wel of geen tv voor de kinderen

wel, maar dan met mate!! Benthe is dol op de fabeltjeskrant!! En ik vind het ook erg leuk!!

Tweeling of een kind?

Terug
Bovenaan