Zullen we weer een spelletje doen????

gewoon bed

Ik vind een waterbed echt niet prettig en kan me niet voorstellen dat je daar lekker op kunt sexen.

publieke omroep of de commerciele?

Meestal commerciele, maar de publieke zenden toch ook leuke programma's uit.

Degelijke slip of kriebel string

Degelijke slip!

Vroeger heb ik wel strings gehad maar daar moet ik nu echt niets meer van hebben.
Als ik een lichte broek aan heb, dan doe ik tegenwoordig een huidskleurige slip met pijpjes aan. Daar zie je ook niets van. Want wat ik echt niet mooi vind is vrouwen die in een strakke broek lopen en waar je dan de randjes van de onderbroek ziet. Of vrouwen met een witte linnen broek aan en dan een witte slip eronder die je ziet.

Maar ja, nu moet ik alweer een nieuwe bedenken. Zucht......
Komt ie:

Filmavond of spelletjesavond

SPELLETJESAVOND,   helemaal leuk en doen we regelmatig met vrienden. Zo gezellig!!
Kijk al genoeg 'savonds tv en dit is weer eens wat anders...

dan gelijk een andere

Bordspel of kaarten

bordspel

Maar moet wel eerlijk zeggen dat we hier regelmatig vrienden over de vloer krijgen om met zijn allen met de WII Mario Party te doen. Dat is een bordspel maar wel op de spelcomputer, errug leuk en altijd een succes.

lunch: sushi of boterham?

Doe maar een boterham, want sushi ken ik niet!! Zou het wel graag een keer willen eten maar is er nog niet van gekomen...

Jeetje, wordt steeds lastiger iets nieuws verzinnen...

binnen of buitensport

buitensport!!

En dan het liefst skien of snowboarden natuurlijk, kan niet wachten om met die twee kleintjes de bergen af te sjezen :)

maar nu....
Euhm...

doorgaan tot je een meisje/jongen hebt, of stoppen bij twee...?

(Niet dat ik het van plan ben, maar je hoort het vaak  )

Ik heb inmiddels een dochter en een zoon, dus van alle 'smaakjes' wat. Ik sta dus niet meer voor dat dilemma. ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen echt nog een kind 'nemen' voor het geslacht. Ik kan me wel voorstellen dat als je al twee meiden hebt en je wil nog een derde dat je dan graag een jongen zou willen, maar een meid zou dan volgend mij niet minder welkom zijn! (Of andersom met jongens en dan een meisje).

Wat miste je meer in je zwangerschap:
Een wijntje of lekker rood vlees?

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan