Zullen we weer een spelletje doen????

er over praten

dat is mijn eerste keus en geld vooral voor ruzie op school of met bekende. Maar we gaan haar ook zeker leren om niet over haar heen te laten lopen. Ze hoeft zich dus echt niet door "vreemde" kinderen te laten slaan. Dan mag ze van mij best terug meppen.

u of jij tegen opa en oma?

Ik kies voor je/jij tegen opa en oma.

U zeggen tegen andere (grote) mensen vind ik erg netjes, maar tegen haar eigen opa en oma mag ze gewoon je/jij zeggen. Gelukkig heb je in mijn moedertaal en die van mijn man helemaal geen u/je/jij!  

Winkelen in een echte winkel of online winkelen?

Ik vind het geen van beide wat en stuur mijn man het liefste met een lijstje op pad.

laptop of gewone computer???

Laptop.

'Vroeger' toen we nog geen kids hadden, hadden mijn man en ik alletwee onze eigen computer. Dan zaten we op zolder, lekker naast elkaar te computeren. Daar hebben we nu echt de tijd niet meer voor. De laptop staat hier in de huiskamer en wordt geregeld gebruikt (niet alleen om te forummen).

Koken 'op gevoel' of koken volgens een recept?

koken op gevoel

De meeste dingen verzin ik zelf. Maar soms ook wel volgens recept hoor, maar meestal pas ik dat recept dan al meteen aan.

collecte aan de deur, geld geven of niet?

Ik geef geen geld aan collectanten aan de deur .

Ik verdien tegen het minimumloon aan   en kan niet veel kwijt. Verder geef ik af en toe via een acceptgiro al geld aan een goed doel.

Bij verkoudheid voor de neus: een zakdoekje (die je na gebruik in je zak stopt en het later wast voor hergebruik) of tissues?

tissues

Zo'n verlepte zakdoek met oud snot erin vind ik maar niets.......

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, een nieuwe:

Via internet iets bestellen of toch liever naar de winkel.....

eigenlijk allebei  Maar mijn voorkeur gaat uit naar "in de winkel" lekker struinen!

Nu deze:

Gooische vrouwen of Desperate Housewives?

Terug
Bovenaan