Zullen we weer een spelletje doen????

Haren verven

Men wil altijd wat men niet heeft, haha. Ik heb stijl haar, maar wil krullen. Ik heb donker haar, maar heb af en toe liever lichter of soms een high light erin.

Hoge hakken of platte zolen?

platte zolen

Mijn man is maar 2 cm groter dan ik en ik vind het stom als ik langer ben dan hij. Verder heb ik een aantal jaren geleden mijn enkelbanden gescheurd en dat blijft toch een zwakke plek.

worstenbroodje of saucijzenbroodje?

Saucijzenbroodje.
Vooral die van de bakker op de hoek waar we vroeger woonde. Daar in de oven, dan snel naar huis en smullen maar!

Vingerverven of samen knippen en plakken?

vingerverf

maar dat is denk ik nu Sarah nog klein is ook makkelijker. Misschien dat ze later wel gaat plakken en knippen, nu lukt dat nog niet .

Ja en nu....'s avonds boekje voorlezen of liedje zingen?
Ik lees zelf Sarah altijd een boekje voor, maar zing af en toe ook slaapliedjes. Vroeger thuis werd altijd alleen voor ons gezongen bij het slapen gaan en lazen we overdag.

Dus boekje of liedje ?

Liedje.

Ik zing altijd een liedje voordat Tara gaat slapen. Boekjes kijken we overdag, haha.

Bioscoopje pakken of film huren?

film huren

De bioscoop vinden we echt verschrikkelijk. Er zitten altijd irritante mensen in de zaal. Thuis kijken is veel relaxter. De laatste tijd bestellen we de films via UPC, we hoeven dan niet naar de videotheek en kunnen dus ook nooit de film te laat terug brengen.

Disney of Pixar?

Disney.

Ik ben toch meer van de ouderwetse tekenfilms, vind de nieuwe ook wel mooi maar sneeuwwitje ed blijven om bij weg te dromen.

Echte foto's of alleen digitale bestanden

Terug
Bovenaan