Zullen we weer een spelletje doen????

echte foto's

Ik heb kei veel foto's op de computer staan van Marissa. De mooiste laat ik afdrukken. De foto's van haar geboorte heb ik echt meteen af laten drukken. ik was veel te bang dat de computer zou crashen en we alles kwijt zouden zijn. Ik heb wel echt super veel foto's maar vooral in dat eerste jaar gebeurd er ook zo ontzettend veel. Ik heb tot nu toe gelukkig alle eerste momenten op de foto staan.

bloementuin of bestrating?

Ik hou van bloemen in de tuin, of eigenlijk fruit. heb dan ook diverse fruitplanten/struiken en bomen staan. heerlijk!!!

Kort of lang haar???

lang haar

zowel voor mij als voor Marissa

snoetenpoetsers of washandje?

Geen van tweeen. Haha, ik gebruik als "snoetenpoetser" gewone billendoekjes.

Hema of V&D?

Hema, omdat die hier in het dorp zit en voor de V&D moet ik naar de stad (waar ik helemaal geen tijd voor hem, dus ik kom er niet)

Rompers of onderbroek met hemd

Rompers...zolang ze niet loopt, en met de winter voor de deur..haha
Vind wel en echt setje geweldig stoer..komt nog gauw genoeg !

staartje of clipje in je dochters haar?

Ik kies voor clipjes, vind staartjes soms zielig..zo strak!

Ik heb geen dochters, maar ik vind staartjes verschikkelijk. Vooral als die elastiekjes de hele dag worden aangetrokken.
Leuke clipjes zijn dan veel schattiger.

string of degelijke onderbroek

Een degelijke onderbroek. Ik kan niet wennen aan een string en zie eigenlijk het nut er niet van in (of je moet een witte broek aan hebben).

Uhm, ff denken.

Je kind leren om "erover te praten" of "terugslaan" als het ruzie heeft met een ander kindje. Hahaha, ben benieuwd. Wel eerlijk, he!

Terug
Bovenaan