Zullen we weer eens een rondje doen? Waar komen jullie vandaan?

A

Anoniem

Guest
Dit is al eens eerder geweest maar intussen zijn er weer veel nieuwe namen.
Misschien leuk om even weer een rondje te doen .

Ik ben dus Mamaloe, 29 jaar, mama van 2 jongens van 4 en 2, getrouwd en woon in de provincie Groningen.
We zijn vanaf augustus 2006 aan het klussen voor een derde kindje.
Wil nog niet echt lukken, ook ivm. mijn pcos.

Groetjes Mamaloe

Hallo mameloe,

Ik lees dit forum zo nu en dan. Reageer niet al te vaak. Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn...Wil alleen niet zo lukken .

Ik ben 33 jaar en woon in Den Haag. Wij zijn nu in ronde 4 en morgen of overmorgen is mijn NOD. Is tot nu toe behoorlijk regelmatig 32, 32 en 31 dagen. Ik merk weinig/niets, dus durf niet te veel te hopen. Alleen heb ik de afgelopen weken erg weinig hoofdpijn/migraine gehad en dat was de maanden hiervoor wel anders, dus misschien....Tja ik blijf toch hopen. Eigenlijk is het deze maand altijd wel goed, want wij zijn van plan om in november naar Australië te gaan en daar te trouwen, maar dat gaat niet door (of op een andere manier) als ik deze ronde zwanger ben, want met 38 weken zwangerschap laten ze me met geen enkele maatschappij terug vliegen en dat zou ik zelf ook zeker niet willen.

Nou hallo allemaal

Ik ben Niekje, 28 jaar en kom uit noord limburg
Woon 2 jaar  samen met mijn vriend 32 en gaan in juni trouwen.
We zijn nu een jaar bezig voor ons eerste wondertje en zijn in de derde ronde met clomid ivm PCOS.
We hebben wel twee schatten van honden :)

Ik ben Winnie en ik ben 30 jaar. Ik woon in Brabant.
Ik ben sinds december gestopt met de pil en na een miskraam van 6 weken afgelopen maand zit ik nu in de 4e ronde voor ons 1e kindje. Vrijdag 13 april heb ik mijn NOD's.

Suc6 allemaal en ik vind het heel leuk om jullie verhaal te lezen.  

ik kom er ook gezellig bij.al zijn wij nog niet aan het klussen,ik kom alvast wat proeven hier.ik zit ook op het voorjaar 2007 forum.wij hebben namelijk een zoontje van 10 weken.ik ben  bijna  30 jaar  en kom uit dodewaard,gelderland.
ik ben net weer met de pil gestopt,wil eerst een paar keer weer goed ongesteld worden en foliumzuur slikken.en nog wat afvallen en bijkomen van mn bevalling in januari en dan gaan we er weer voor.ws na mn menstruatie in juli.
groetjes kari(n)
ik noem mezelf kari omdat er hier meerdere karins rondzwerven.

Hey
Ik ben mamasita, of sita, ben 32 jaar. Ik woon in Griekenland. Dus ver weg. Wij zijn van november 2005 bezig voor ons eerste kindje. Na een thyroidectomie op 1 februari terug van nul beginnen tellen. 1e ronde zwanger, helaas op 23 maart een miskraam gehad met 6 weken. Maar we geven niet op hoor.

Hallo Meiden,

Ik ben Visje (Nickname), 29 Jaar en woon in Noord Limburg.
(20km onder Nijmegen)
Wij hebben al een zoontje van 1,5 jaar.
Wij zaten in de eerste ronde en heb vandaag een zeer duidelijke positieve
zwangerschapstest...
Ben nu uitgerekend op 20 december voor zover ik het kan uittellen...

X
visje

en ik ben Saarj, 27 jaar, in juni getrouwd, en zit in ronde 17 voor ons eerste kindje.
woon in de buurt van eindhoven, en heb een eigen ontwerpbureau. mijn NOD is op 4 mei.

liefs Saarj

Terug
Bovenaan