Zullen we weer eens een rondje doen? Waar komen jullie vandaan?

Hallo allemaal

Ik ben Marjolein, ben 26 jaar en woon in friesland.
Mijn vriend en ik zijn sinds augustus 2006 gestopt met de pil.Tot nu toe hebben we nog niet mijn vruchtbaren dagen in de gaten gehouden maar daar gaan we vanaf deze maand mee beginnen dus   nu hopen we snel zwanger te zijn.

Groetjes Marjolein

Hallo allemaal!

Ik ben Linda net 28 en woon in Hoogvliet-Rotterdam. We zijn 29-09-06 getrouwd en sinds augustus '06 gestopt met de pil. Mijn man heeft al een prachtige dochter van bijna 6! Wij zijn dus al een tijdje bezig en hopen dat we snel Pappa en Mamma mogen worden!

Sinds 2 maanden op dit forum en het is echt verslavend!! hihi!

groetjes!
19-04-07 NOD

Hoi Iedereen,

Ik ben Phoebe 28 jaar.. Mijn vriend en ik zijn nu in de 14de ronde voor de eerste.. 8 april weer de RD gehad en helaas weer teleurgesteld.. Volgende week gaan we naar de HA en dan gaan we denk ik de MM in..   Hebben al een half jaar getemperatuurd maar dat is heel moeilijk als je onregelmatig werkt, nacht en dag diensten.. We wonen in Zuid-Holland.. Sinds eergisteren op het Forum en ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles werkt..

hallo,

Mijn naam is Mieke en ik ben 24 jaar, woon in Noord-Brabant. Ik wil niet teveel zeggen omdat mijn man en ik het heel bewust willen stilhouden voor de familie (zodat het een echte verrassing is).
Verder ben ik in december gestopt met de pil en zit ik nu te wachten op mijn ongesteldheid. Ik ben vrijdag 5 weken overtijd, met 2 negatieve testen, dus het is nu wachten op de uitslag van het bloedonderzoek. Hopelijk weet ik vrijdag meer.
Groetjes, Mieke

Hoi allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Maaike en ik woon in Vlissingen (Zeeland).
Word over een maandje 20, en mijn vriend en ik willen na de zomer gaan beginnen met klussen..

Groetjes Maaike

Hoi hoi,

Mijn naam is Nelly en wij gaan  binnenkort voor een 2e wondertje. Heb al een zoontje, Dean. Ik woon in 's-Gravenpolder (Zeeland)  en ik zag dat er nog meer waren uit Zeeland. Leuk hoor.

Groetjes!

Hoi allemaal,

ik ben Ukkie26, 26 jaar, getrouwd (in juni alweer 5 jaar!) en woon in Noord-Holland. Wij zitten in ronde 1 voor ons eerste wondertje.

hoi allemaal
ff voorstellen.ik ben 29 jaar en woon in de omgeving van roermond (limburg).we zijn in augustus getrouwd en we zijn 9 jaar samen.ik ben gestopt met de pil vorig jaar maart en bij ons wil het ook niet zo lukken  maar we geven de moed niet op.
allemaal heel veel succes.
groetjes duufke.

Terug
Bovenaan