Zullen we weer eens een rondje doen? Waar komen jullie vandaan?

Hoi,

Ik ben Linda, 24 jaar.
Ik kom uit een mooi dorpje in  Friesland.
Ben nu 5 jaar samen met mijn vriend (25).
Over 2 maanden (1 juni) stappen we in het zogenaamde huwelijksbootje.
Wou graag met een zwangere buik trouwen, maar helaas...
Zitten nu in ronde 15 voor ons eerste wondertje.

Liefs Linda

Ik ben José. Ik ben 21 jaar... en woon in Hardenberg. Mijn vriend en ik hebben vorige maand besloten om voor een klein wondertje te gaan. Dit zou ons eerste kindje worden. Erg spannend allemaal, zo'n eerste maand. De spanning zal volgende maand wel afnemen. We zitten tenslotte nog maar in ronde 1!!! Ik wens iedereen heel veel geluk toe de komende tijd..

Groetjes José

Hoi,

Ik ben Sara en ik ben 28 jaar. Mijn vriend is 32. We  zijn nu bijna 10 jaar samen. We wonen in Noord-Holland. We willen al een paar jaar aan kinderen beginnen, maar hebben dit toch uitgesteld, eerst omdat ik nog niet afgestudeerd was en daarna omdat we op korte termijn moesten verhuizen. We zijn sinds december serieus bezig en zitten nu in ronde 4 voor ons eerste kindje. Vrijdag is mijn NOD dus dan weten we weer hoe we er voor staan.

Groetjes,

Sara

Hallo mijn naam is Sharonski (nickname), ik ben 33jaar en ben alweer 13 jaar samen met mijn man :) Wij zijn vorig jaar juni begonnen om zwanger raken. Na verschillende operaties aan de baarmoeder ben ik heb ik de stand weer op nul gezet. Deze maand wordt mijn 2e ronde. Oja wij wonen in Zwitserland.

Groetjes!  

hoi
ik zal me ook even voorstellen. ik ben 29 jaar en kom uit noord holland. over 2 weken ga ik trouwen na ruim acht jaar samen te zijn. ik ben deze maand gestopt met de pil maar wil eerst even 1 ongi afwachten en netjes na de bruiloft beginnen (hihih beetje laat met netjes mag ach)
ik  vind het leuk om mee te lezen, maar reageer niet zo heel vaak.
ik wil er niet te veel mee bezig zijn, we zien wel hoe het loopt. bij mij in de fam. gaat het over het algemeen niet zo makkelijk.
groetjes happydays

Hoi ik doe ook weer even mee!Mijn naam en woonplaats lijken me duidelijk, ik ben 26, al 10 jaar samen met mijn vriend en we wonen nu 5 jaar samen. We zitten in ronde 3 voor ons 1e frummeltje. Spannend! Liefs Laura

Hi,

Ik ben Sylvia, woon in Almere.
Ben nu al weer bijna een half jaar getrouwd en wij zijn afgelopen donderdag dag ronde 3 in gegaan. Maar voor mijn gevoel ronde 2, de eerste ronde waren we eigenlijk te laat met oog op mijn ei sprong... Maar ja hoop doet leven!!!  

Ben net een half uur bezig op dit forum... Probeer er op deze manier het allemaal een beetje van me af te schrijven. Hopelijk ben ik er dan iets minder meebezig...

Mogguh!!

Ook ik sluit me aan in de rij.....

Mijn naam is Chantalleke77, 29 jaar, woon samen met mijn vriend (41 jaar) in het prachtige Zuid-Limburg maar ben van origine Groningse.... Verder heb ik een superleuke baan als assistent-makelaar, geen huisdieren.

We zitten in de 3e ronde, heb 12 april m'n nod.

Ehm.... volgens mij was dat het wel zo'n beetje he.... Leuk zo'n topic overigens!!!

Groetjes,
Chantalleke77

Terug
Bovenaan