Zullen we weer eens een rondje doen? Waar komen jullie vandaan?

Ik ben Kim, bijna 28 jaar, en woon in Brabant (volgend jaar naar Utrecht). Ben bijna 5 jaar samen met vriend, en we wonen ongeveer ook al zo lang samen. Eerste ronde is nog maar net achter de rug, dus we gaan vrolijk verder naar ronde 2 voor ons eerste kindje.

Hoi!!!

Ik zal me ook nog even voorstellen.
Ik ben Kiki (nickname), word 30 april 30 jaar.
Ben in augustus getrouwd en we zijn nu 9 jaar samen.
Wij wonen in overijssel en hebben 2 katten.
Ik ben begin september met de pil gestopt en we zijn vanaf januari voor het eggie aan het gaan voor het eerste kindje.
Verder werk ik in de medische sector...
Iedereen weer heel veel succes!!!

Liefs,
Kiki

Hoi allemaal,

Ben een tijdje niet geweest...even afstand..lukt alleen niet erg
25 jaar, getrouwd en woon in Flevoland, we hebben net ons huis verkocht en gaan verhuizen naar Gelderland...
7e ronde voor het eerste kindje! (17 april NOD)

groetjes Espritxx

hallo,

ik ben kitty al weer 31 jaar en bijna 2 jaar samen met mijn vriendje (31), we wonen nu al weer bijna een jaar samen. we gaan in augustus trouwen. ik zit al weer in de 3e ronde. oja we wonen in de provincie groningen. Ik zag dat   er nog meer meiden in deze provincie wonen, leuk.

groetjes
kitty

Hallo allemaa!

Ik ben Imme, 24 jaar en woon 4 jaar samen met mijn vriend Brent, 29 jaar. We wonen in Gelderland. We zijn ruim 7 jaar samen. Wij zitten in de 4e ronde voor ons 1e wondertje. Mijn cyclussen zijn heel lang en onregelmatig, het is de vraag of mijn eisprongen wel goed zijn. Maar we hebben moet en we gaan vrolijk verder! Heb het gevoel gister mijn ei gehad te hebben. Mijn temp. is omhoog gegaan. We zullen zien!

Oja, verder hebben we  2 schatten van katers!

Iedereen heel veel succes en plezier!

Liefs Imme

hallo allemaal ik ben dian26 woon in zutphen, word deze maand 27, we hebben een dochtertje van 3 jaar en zijn bezig met een tweede,
dit is de eerste keer dat ik me aanmeld dus hoop dat het goed gaat hihi,

Hallo allemaal,

Ik ben Do uit Noord Holland, 31 jaar en getrouwd. Heb een zoontje van bijna 3 en we zijn nu net begonnen voor een 2e wondertje....

misschien is het wat om dagelijks een dag-forum op te zetten, want om alle onderwerpen door te lopen is vrij lastig (en tijdrovend).
Dus morgen openen met de datum en vervolgens iedereen daarop reageren met wat men zich op dat moment bezig houdt!!

Veel liefs,

Do

Hoi

ik ben liejanne1983 (nickname) ik ben 23 jaar en ik kom uit de prov. Groningen.
Mijn vriend en ik  zijn inmiddels 7 jaar bij elkaar en wonen al weer een aantal jaar samen met onze hondjes.  We werken nu nog fulltime en willen kijken of we dat straks (mocht het zo ver zijn) kunnen veranderen. We zitten nog in de 1e ronde voor ons 1e kindje dus het is nog allemaal nieuw en spannend voor ons en zitten nog vol vragen ook al hebben we al wat zwangerschappen rond om mee gemaakt, maar voor je zelf is het altijd anders he.  

Gr. en succes allemaal

Terug
Bovenaan