ZWAAR VERSLAAFD

A

Anoniem

Guest
AAN SHOPPEN

het is echt heel erg.
breng nu per maand 500 euro naar de h&m
istoch zwaar belachelijk zelf loop ik er nognet niet bij als ma flodder omdat het me nietkan schelen hoe ik eruit zie, als sem, er maar cool en leuk enlief en schattig bij kan liggen. hij heeft het maar even aan maar toch.
ik heb deze week zijn volledige colletie maat 68 gekocht
en ik koop nog steeds, ik wacht nu op pakketje h&m en babywalz
ik rij van limburg tot groningen om het op te halen
heb 2 kinderwagens 2 maxicosi's 10000000 knuffels
geenidee hoe ikmoet stoppen.
gisteren wat kleertjes uitgezocht ik kwam 6 pakjes maat 56 tegen met de winkel kaartjes er nog aan
nu past hetniet meer.
buur jochie blij maarik niet
ikvind mezelf nu echt heel ziekelijk

xx

Nou zoveel geld gaf ik aan mijn eerste niet uit, maar het was toen ook wel veel hoor!!! Ben je al bij bimbello geweest? Die hebben allemaal leuke zomerspulletjes liggen......heel leuk
(voor jongetjes heel leuk blauw en lime groen!! ik heb uiteraard het fuchsia gekocht)

Maar ik moet dus wel zeggen dat ik bij de tweede nu veel minder koop, omdat ik weet dat ze alle kleding vooral in het begin maar heel kort dragen en dan kan het zo de doos in....dus dat is dan wel een beetje zonde....
Dus nu probeer ik veel bewuster te zijn, ook omdat ik bij de eerste dacht er komt nog één achteraan en tja die draagt dat nu ook niet meer omdat het een beetje gek is om haar in jongenskleding te stoppen.....hahahahaahah

Maar geniet maar lekker!!!!

gr mama van MD en Ja

Ach, als je het financieel kan lijden, lekker van genieten !!!!!!

En ik herken het wel dat je kleertjes hebt, die hij nog nooit gedragen heeft, maar er ondertussen alweer is uitgegroeid, het gaat ook zo snel.

groetjes, Annette

Jaaa! Shoppen is leuk en verslavend.. er zijn ook veelste veel leuke dingen te koop..

Hier kan het alleen financieel niet! Ik heb veel in mijn handen maar moet het altijd terug hangen want ik vind het belangrijker dat Shenaya te eten krijgt :)

Wat ik per maat doe is elke dag een ander pakje aan en gewoon wasjes draaien zoals ik normaal doe.. Zo zie ik of ik wat te kort kom.. Als ik echt iets mis dan koop ik het als nog.
Wij hebben voor de geboorte van Henk zijn nicht twee verhuisdozen vol kleding gekregen..
En mijn beste vriendin schuift ook elke keer kleding door van haar zoontje wat een meisje ook aan kan..
Wij hebben echt te veel kleding en 2 of 3 pakjes zelf gekocht..

Je kunt beter proberen om om te schakelen en voor jezelf te gaan shoppen!
Sem ziet er altijd schattig uit wat hij ook aan heeft!

En als je zelf leuke kleren aan doet of koopt voel je je ook veel beter en mooier (tenminste dat heb ik dan he!)

Knuffel! Lies

wow, ik dacht dat ik shopverslaafd was....maar jij bent nog erger :)
lieve schat wat moet je met 2 maxicosi's en 2 kinderwagens?
Er is trouwens wel erg leuk spul te krijgen voor ons mini mensjes maar ik heb ook veel leuke kleertjes gekregen, dus ik shop lekker voor mezelf.....

liefs van Gea

Ik kan het me helemaal voorstellen!!
Als ik toch eens geld zou hebben........
Maarre ik heb ook wat spullen teveel. 3 tweelingwagens, 4 maxicosi's (interesse??)
Heb net gisteren nog iets leuks qua kleding gekocht. Maar wel een maatje groter, dan kunnen ze het nog een tijdje aan!

Groetjes Bertine

HERKENBAAR ALLEMAAL!!! Ik ben ook koopziek!
Ik heb ook 2 maxi cosi's... haha grappig dat er meer zijn die er 'teveel' hebben!
Ook heb ik kleding (wel gewassen en zonder kaartjes) die Dewi nooit heeft gedragen. Dat was vooral kleding dat ik had gekocht voor ik wist dat ze een meisje werd. Ik dacht dat het leuk was voor zowel een jongen als een meisje, maar uiteindelijk vind ik het toch minder leuk. Ook heb ik kleding gekregen wat ik niet zo leuk vind en dat kan ook ongedragen weer worden opgeborgen...

Verder wandel ik (bijna) dagelijks een stukje met Dewi in de wagen. Je kunt hier niet echt in de buurt in een bos of park wandelen dus wordt het altijd naar een van beide winkelcentra hier in de buurt. De ene is 10 minuten wandelen, met een hoop leuke winkels, de andere 20 minuten en die heeft ook leuke babykledingwinkels... Ook ik koop dus bijna dagelijks wel iets nieuws voor Dewi. Gelukkig weet ik niet hoeveel ik uitgeef, maar het is natuurlijk ook te veel! Mijn rekening holt hard achteruit en ik ga ook nog wat minder werken... ik moet echt mijn best gaan doen, niet meer zo veel te kopen anders moet ik mijn spaarrekening gaan plunderen en die kunnen we hard gebruiken als we verhuisd zijn (of we moeten de muren kaal laten, is betonlook al in? ;-) )
Ik koop  heel veel bij de hema, die hebben erg leuke kleding voor weinig geld. Maarja toch was ik voor goedkope shirtjes van 5 euro en broekjes van 10 euro gister toch weer 50 euro lichter bij de kassa... helaas zijn veel goedkope dingen nog steeds duur bij elkaar! Gelukkig kan ik het wel laten om uit de dure babykledingwinkels hier te blijven. 20 euro voor een shirtje wat ze 10x draagt vind ik toch wel zonde van mijn geld.
Ik hoop maar dat het nog iets tijdelijks is omdat het 'nieuw' is en dat ik straks toch wat minder ga kopen per maat...

groetjes Cathelijne

wauw 500 euro dat doe ik je niet na.
ik heb alleen heel veel gekregen, dus zelf hebben we maar 3 pakjes in maat 56 gekocht. Die ze overigens nog steeds draagt. Met 8 weken. Dus eigenlijk doet ze er wel heel erg lang mee. Haar garderobe voor maat 62 hangt ook al lang in de kast. Maar daar verzuipt ze gewoon nog in.
Ik baalde achteraf juist dat ik niet meer in maat 56 gekocht heb... maar goed, ga nu niet meer shoppen voor die maat.

Wij hebben hier in de stad de LIEF. En die winkel is echt slecht... nu ja voor  mijn kleedgeld voor Renske dan. We hebben afgesproken dat ik van de kinderbijslag kleding voor Renske mag kopen. Maar als ik naar LIEF ga is het zo op..... En ik vind echt bijna alles daar zo leuk. Nu heb ik me maar opgelegd om 1 pakje per maat daar te kopen. En de rest gewoon bij de H&M en de HEMA.

Maar ik koop ook voor mezelf al wel weer kleding. Ik wil toch ook een beetje leuk achter de kinderwagen lopen!

Terug
Bovenaan