ZWAAR VERSLAAFD

Ik wou ook dat ik 500 euro had om uit te geven....
Maar helaas....

Ik heb die 500 Euro ook niet!! Helaas..
Wachten op de teruggaaf van belasting om uberhaupt weer normaal geld te hebben

hihi, wel een leuk pakje.
misschien moeten we maar een kleding topic openen. met onze nieuwe aanwinsten.

quote: martinespaans_1985 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 18:39:15'));

AAN SHOPPEN

het is echt heel erg.
breng nu per maand 500 euro naar de h&m
istoch zwaar belachelijk zelf loop ik er nognet niet bij als ma flodder omdat het me nietkan schelen hoe ik eruit zie, als sem, er maar cool en leuk enlief en schattig bij kan liggen. hij heeft het maar even aan maar toch.
ik heb deze week zijn volledige colletie maat 68 gekocht
en ik koop nog steeds, ik wacht nu op pakketje h&m en babywalz
ik rij van limburg tot groningen om het op te halen
heb 2 kinderwagens 2 maxicosi's 10000000 knuffels
geenidee hoe ikmoet stoppen.
gisteren wat kleertjes uitgezocht ik kwam 6 pakjes maat 56 tegen met de winkel kaartjes er nog aan
nu past hetniet meer.
buur jochie blij maarik niet
ikvind mezelf nu echt heel ziekelijk

xx

Eehm, wat wil je hier nu mee zeggen? Ik vind het eerlijk gezegd nogal exorbitant! Waar doe je het van?? En van 1 maat zes pakjes tegen komen met de labels er nog aan... mijn kleine heeft per maat in totaal amper zes pakjes!

En als je jezelf ziekelijk vindt, dan zou ik maar gauw hulp zoeken!

Hallo,

Als je daar niet tegen kan, lees het dan niet. Veroordeel iemand niet, dank je wel!!
En als ik even zo vrij mag zijn. Ik kan het zeker ook niet betalen. Heb 150 euro permaand waarvan ik alles moet doen: luiers, melk, kadootjes, kleding voor het hele gezin (2 volwassenen, 1x 2-jarige en een pasgeboren tweeling)
Ik wil dat ook wel uitgeven, maar het kan nou eenmaal niet. En als iemand anders dat wel kan of doet is dat zijn/haar pakkie an, toch!
Dit kon ik niet over me kant laten gaan. Vond de intonatie niet er prettig!!!
Of heb ik het verkeerd???

Terug
Bovenaan