ZWAAR VERSLAAFD

Sorry dat ik nu even reageer, maar misschien kunnen we wat minder fel reageren op elkaar. Je weet immers niet waarom iemand iets doet.
Iedereen is verschillend en hoe we dingen doen enzo, moeten we toch zelf weten? Je hoeft er toch niet over te oordelen, dan kun je misschien even beter niet reageren.....

Het word er zo ongezellig van.
En daar heb ik een hekel aan.......

Liefs Hilma.

Enne, Martine, Zie je nu wel dat er niets boven Groningen gaat.....

quote: teygetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2008 08:56:05'));

Hallo,

Als je daar niet tegen kan, lees het dan niet. Veroordeel iemand niet, dank je wel!!
En als ik even zo vrij mag zijn. Ik kan het zeker ook niet betalen. Heb 150 euro permaand waarvan ik alles moet doen: luiers, melk, kadootjes, kleding voor het hele gezin (2 volwassenen, 1x 2-jarige en een pasgeboren tweeling)
Ik wil dat ook wel uitgeven, maar het kan nou eenmaal niet. En als iemand anders dat wel kan of doet is dat zijn/haar pakkie an, toch!
Dit kon ik niet over me kant laten gaan. Vond de intonatie niet er prettig!!!
Of heb ik het verkeerd???

Hebben wij hier te maken met een klassiek geval van "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" ?
Mijn intonatie was wellicht licht-kritisch te noemen, die van jou toch net zo!

En ach, misschien ben ik (zijn we?) wel gewoon een beetje jaloers dat iemand zomaar 500 euro per maand in één winkel aan kleding kan besteden... En dan komt er wel 'ns iets wat rottig de strot uit!

zullen we het gewoon op jaloezie houden???
dan hoeven we er verder geen woorden aan vuil te maken.

ik denk dat gewoon niet iedereen 500 euro kan uitgeven. als je het wel kan zoals martine is dat voor haar alleen maar fijn. maar ze vindt het ook wel erg dat ze het doet anders schrijf je het hier niet op.

dus ik kan me aan beiden kanten vinden, 500 pleurie uitgeven is veel, ja. Dat vindt ze zelf ook. en het niet kunnen en dan vol ongeloof hier reageren kan ik me ook voorstellen, want we willen allemaal wel zoveel te besteden hebben, toch?

iedereen ook even rekening mee houden dat het geschreven woorden blijven hier.. en nnu allemaal weer een

Haha das ziekelijk ja.
Ik koop weinig, omdat we zoveel gehad hebben.
Ik kan niet wachten om zelf kleertjes te halen. Dat is dan echt je eigen smaak.
Maar er komt nog steeds kraamvisite, ook vanavond en die nemen ook weer kleertjes maat 68 mee.
Groetjes

Sorry, ik vond het kritische gedeelte niet zo leuk overkomen!
Ik wilde ermee zeggen dat iedereen lekker moet doen wat iemand zelf wil.
Ik ben zeker niet jaloers!!!!
Ik wil het graag gewoon gezellig houden en kritiek krijgen we tegenwoordig al genoeg!

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan