zwanger 3e/4e/...

wow de 5e, wat leuk! hoe oud zijn de anderen? leuk om het ze binnenkort te kunnen vertellen!
Wij hebben 3 jongens van 6, 4 en bijna 2. Een meisje lijkt voor m'n gevoel niet haalbaar ofzo voor ons, maar ergens hoop ik het wel. Om ook een keer de meisjesvariant mee te maken.. Want verder ben ik natuurlijk dol gelukkig met m'n jongens, maar dat spreekt voor zich, en een vierde jongen zou ook fantastisch zijn. Hebben jullie hier ook gemengde gevoelens over?

Hoi dames, ik zou ook graag mee schrijven. Ik ben 11.3 weken zwanger van onze 4e. We hebben al 3 meisjes en ik kan me echt niet voorstellen dat we jongetjes kunnen maken. 17 juli weten we het.Zo leuk allemaal die grote gezinnen. Gefeliciteerd ook allemaal!

Ik ben vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben van onze nummer 5. Ik heb al 2 dochters en 2 zonen. Ik vind het net zo spannend als de vorige zwangerschappen. Zijn jullie niet bang voor "commentaar"? 

[quote quote=10332491]Ik ben vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben van onze nummer 5. Ik heb al 2 dochters en 2 zonen. Ik vind het net zo spannend als de vorige zwangerschappen. Zijn jullie niet bang voor “commentaar”?[/quote]
Mensen die hier de rekeningen niet betalen of eten op tafel zetten, mogen hun commentaar lekker ergens anders uitspugen. Ben ik eigenlijk heel makkelijk in ? 

[quote quote=10332464]wow de 5e, wat leuk! hoe oud zijn de anderen? leuk om het ze binnenkort te kunnen vertellen! Wij hebben 3 jongens van 6, 4 en bijna 2. Een meisje lijkt voor m’n gevoel niet haalbaar ofzo voor ons, maar ergens hoop ik het wel. Om ook een keer de meisjesvariant mee te maken.. Want verder ben ik natuurlijk dol gelukkig met m’n jongens, maar dat spreekt voor zich, en een vierde jongen zou ook fantastisch zijn. Hebben jullie hier ook gemengde gevoelens over?[/quote]
Naja vind dat je na drie jongens best een sterke voorkeur mag hebben ?

Tuurlijk mag en hoop je soms op n bepaald geslacht, vind ik dan. Ik hoopte bij de 1e echt op n jongen, wist niet zo goed wat ik met n meisje aan moest, maar bij de 2e heel blij met n meisje zodat er een zusje kwam die ik zelf niet had gehad. Met 3 meiden 11, 7, 4 en n jongen 6 heb ik nu niet echt n voorkeur. Maar wel n voorgevoel dat het n meisje wordt. 
Lijkt wel of ik de zwangerschappen en bevallingen steeds spannender vind, jullie ook? Of het nu leeftijd is, het al hebben van gezonde kindjes. Heb nu veel meer t besef dat t ook mis kan gaan, hebben jullie dat ook?

gefeliciteerd marijtje! hoop je op een jongen, of maakt het je niet uit?
Jij ook gefeliciteerd eenhandvol! ik ben niet echt bang voor commentaar, alleen de opmerking dat we 'door gaan tot een meisje' vind ik irritant, dat was met nr3 ook al wel eens gezegd.
ja miss mag het ook wel gewoon, een sterke voorkeur.. ik denk dat m'n voorkeur wel sterk is richting een meisje, maar ik wil mezelf ook behoeden voor teleurstelling.
@mammiek: ik vond m'n eerste zwangeschap juist super spannend, heel bewust van alles wat mis kon gaan en ik had natuurlijk ook minder om handen haha. Nu heb ik vertrouwen door de andere zwschappen en ook gewoon te veel aan m'n hoofd met de zorg voor de kids om me zorgen te maken. Maar vind het nog wel spannend uiteraard, net als bij nr 2 en 3. Ik heb ook steeds zin om het aan iemand te vertellen en m'n spanning en blijdschap te delen, maar vind het geheim ook leuk, dus daar ben ik nog niet uit ?

Terug
Bovenaan