zwanger 3e/4e/...

Hoi hoi

Ik ben zwanger van de 6e. 9 weken. 1e echo gehad en die was goed met kloppend hartje.
15 maart uitgerekend. Mijn dochters(heb geen jongens) zijn 18/16/13/12 en de jongste is overleden. Ze was heel erg ziek. Ben alleenstaand.

Kids weten het nog niet.

gefeliciteerd mystery!
Jeetje joh, de jongste overleden... wat verschrikkelijk.. maar dat dekt de lading niet..
en alleenstaand, wel pittig dan denk ik? Hoewel je (oudste) dochters misschien kunnen helpen? wanneer wil je het hen vertellen? En hoe voel je je er zelf onder, deze zwangerschap, straks weer een kleintje in huis?
Wij hebben inmiddels de termijnecho gehad, alles ok, en ook uitslag van NIPT was er super snel, en die was ook goed! Zo blij! Inmiddels dus ook de kids verteld en andere mensen.
Bij de termijnecho dacht de echoscopist dat het een meisje zou zijn (maar nog onzeker)! Ben nu zo benieuwd! Kan het bijna niet geloven na 3 jongens. Maar nog even wachten tot 20 wkn echo.
Hoe is het met de andere dames? 

Hier toch nog even kijken of er nog leven te vinden is;) hoe gaat 't met iedereen?
Hier inmiddels 20 wkn en bevestigd dat 't idd een meisje is na 3 jongens. Zo bijzonder! Voel me verder nu heel goed gelukkig.
Zijn andere al bezig met namen? Of er miss zelfs al uit? 

Terug
Bovenaan