Ik had gister een reactie gepost maar zie dat ie er toch niet bij staat, irritant!
Welkom mamsell en gefeliciteerd!
Wat leuk mammiek dat de kids zo enthousiast zijn. Dat vind ik ook wel echt 't leuke aan zwanger zijn nu er al andere kinderen zijn, die kunnen zo mee genieten! En gek idd met die vakantie ertussen, dan ben je ineens weer zo'n stuk verder in de zwangerschap
Snap je teleurstelling hoor, mamasindsfeb. Hier dus ook 3 jongens en als deze nu weer een jongen is, zal ik toch afscheid moeten nemen v iets waar ik op gehoopt had ooit te krijgen. Ook al is 't een luxe probleem natuurlijk, want 4 jongens is ook te gek. Bij nr 2 en 3 had ik 't ook al een beetje, maar toen nog 't idee 'er komt nog wel een kans'. Nu denk ik dat niet.
Ik vind de zwsch idd wel snel gaan, maar had daar vooral bij nr 2 last van. Nu, en bij nr3, probeer er wel heel bewust bij stil te staan en dat lukt aardig. Qua ruimte: ik vind ons huis wel echt te klein voor zoveel kids, maar we zoeken al 2 jaar en onze eisen zijn blijkbaar hoog. Onze buurt is namelijk wel heel fijn. Oudste twee slapen nu samen op de kamer en nr 3 gaat daar gewoon bij als de baby komt. Daar zie ik voor 't eerste jaar geen probleem in. Auto is al een 7-zitter,daar was over nagedacht
Wij zijn nu op vakantie maar ik ben de hele dag misselijk en moe moe moe... Daar word ik wel echt gek van. En jammer om om die reden er minder v te genieten. Maar ja. Tis niet anders. Zou wel blij zijn als 't eerste trimester voorbij is