Zwanger? 6 dagen overtijd, test negatief

Ze zeggen zolang er nog geen ongesteldheid te bekennen is, is er nog hoop, dus meiden, ik duim voor ons! ?
Ik had vorige week dus hele week steken alsof mijn menstruatie zou doorzetten en nu alleen nog wat ‘gezeur’ bij mijn liezen.
gek wordt ik ervan haha!  

Heeft er iemand alweer opnieuw getest? Of is iemand ongesteld geworden? 
Hier nog niet ongesteld en besloten om pas einde van de week opnieuw te testen indien mijn menstruatie uitblijft 

oh fijn om te horen dat we er niet alleen in staan! 
Nog niet ongesteld, maar wel wat bruin bloed verloren. Ook wat krampen sinds vanochtend :(. Dit kan innesteling zijn of begin menstruatie. Maar weer afwachten. 
Ik wilde eigenlijk donderdag weer gaan testen.. 
blijft spannend! 

Ik ben ook nog niet ongesteld. Ik wil donderdag opnieuw een test gaan doen, spannend!
Innestelling is toch een aantal dagen na de bevruchting? Of zou dit dan ook later kunnen plaatsvinden. Ik hoop voor je dat het een innestelling is!:)

Ik heb gelezen dat het oud bloed kan zijn (sorry voor deze onsmakelijke tekst ?) 
maar ik durf nu even niets meer te hopen! Afwachten maar! 

Zou ook nog kunnen inderdaad.. we kunnen niet meer dan afwachten.
Vindt het wel raar. Normaal altijd een cyclus dat hetzelfde is al een jaar lang (na ontpillen) en nu ineens al 4 dsgen overtijd..... 
Vingers crossed! 

Ik had 3 dagen overtijd ook een negatieve test, een week gewacht (dus 10 dagen overtijd) en toen erg duidelijke test. 
Moet er wel bij zeggen dat ik 4/5 dagen overtijd een mini beetje bloed verloor, wat leek op innesteling, dus denk dat ik gewoon een lange cyclus had. Zou dus wat langer wachten voor je weer test, hoop voor je dan wel positief! 

Spannend Irma! Kan inderdaad een late innesteling zijn maar ik heb zelf vaak wat oud bloed voor mijn menstruatie echt doorbreekt, wil je niet ontmoedigen maar dat kan het natuurlijk ook zijn..
Ninel, jou berichtje geeft mij hoop! 
Ik dacht net zelf dat ik ongesteld geworden was maar het was afscheiding.. iemand ervaring mee?

Terug
Bovenaan