Zwanger? 6 dagen overtijd, test negatief

Hoi Iris, wat spannend zeg! Ik zou nog even geduld hebben, soms kan het even duren voordat het Hg hormoon genoeg is om te zeggen dat je zwanger bent. Ik duim voor je! 

Ik ben helaas vannacht ongesteld geworden. Voordeel, ik weet nu wel waar ik aan toe en we gaan er gewoon weer tegen aan! Wel teleurgesteld hoor! Het zou zo welkom zijn! Maar nieuwe ronden, nieuwe kansen! Ik hoop voor jullie allen dat het nieuws positief zal zijn en blijven!!

Wat jammer Irma! Maar fijn dat je zo positief de nieuwe ronde in gaat! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is. 
Ja er zit niks anders op inderdaad.. erg lastig maar goed.. ik hoop inderdaad dat het zo is en dat ik over een aantal dagen wel een positieve test heb. 

Nou ik denk dat ik het me verbeeld heb want vanochtend leek hij weer Omo wit. Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.....

Wat jammer Irma.. fijn dat je zo positief erin staat, maar het blijft altijd jammer.. hoop dat het snel raak is bij je! 

Oh het blijft spannend bij jou mamasannepanne! 
Ik blijf duimen hoor!!

Nog steeds niets te bekennen.. bij hoeveel dagen/weken overtijd mag/kan je met de ha contact opnemen voor eventuele bloedtest?

@mamasannepanne is niet echt richtlijn voor en verschilt per huisarts. In de praktijk waar ik werk zijn we vrij makkelijk zeker als je jezelf er niet goed bij voelt. Bovendien is het voor je eigen rekening. Persoonlijk zou ik patiënten bij ons adviseren toch wel een dag of 9/10 overtijd omdat je cyclus ook langer kan zijn of je ms uitblijft door spanning/stress..

Terug
Bovenaan