Zwanger? 6 dagen overtijd, test negatief

Ja dat geeft mij ook wat hoop!
@Sanne ik had precies hetzelfde. Verlies best veel afscheiding en vagina is wat vochtig eigenlijk al een week. Ik dacht net dat ik ongesteld werd, maar het was afscheiding.... 

Gefeliciteerd @ninel! 
Hoever ben je nu? 
Ja ik houd ook maar rekening mee dat ik ook elk moment toch ongesteld kan worden. 
Tijd zal het leren :)

Ik heb net toch een test gedaan weer en lijk een heel licht streepje te zien, bang dat ik het me verbeeld haha. Maar ook nog steeds niet ongesteld dus we wachten maar weer af ?

Ik kon het ook niet laten om te testen en bij mij was een duidelijke + te zien!!! Superblij :) Heb getest met CB

@Sanne, morgenvroeg nog eens testen, wellicht dan een beter resultaat. Succes, ik duim voor je!

Oehhhh gefeliciteerd beide! 
Vaag streepje is een streepje toch??

@ Irma, vind ik lastig te zeggen door laat positieve test. Als ik uit ga van eerste dag laatste menstruatie dan morgen 6 weken, maar denk zelf eerder 5. Morgen verloskundige bellen en dan echo afwachten wat ze dan zeggen, ben erg benieuwd 
@ Sanne, voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk morgenvroeg of over paar dagen een duidelijkere streep! 
@gebruiker, gefeliciteerd, geniet ervan! 

Hallo allemaal,
Wil toch even mijn verhaal kwijt. Normaal altijd een regelmatige cyclus van 27 dagen. Zelden dat het een dagje later is maar nu al 3 dagen overtijd. Moest zondag ongesteld worden maar dus niet gebeurt. Wel paar dagen het gevoel gehad ongesteld te worden. Nu soms wel last van me buik en borsten maar er gebeurt niks en de zwangerschaps testen zijn negatief. Me baarmoeder mond voelt verdikt aan maar ik weet niet wat dit kan betekenen, weet iemand dat? Voel normaal nooit aan me baarmoedermond dus ik weet ook niet hoe dit is als je ongesteld moet worden. Hopelijk kan iemand me helpen met deze vraag. 
Groeten, Iris 

Terug
Bovenaan