Zwanger, 7 maanden na bevalling

Wij hadden het heel bewust losgelaten omdat we dachten, obv het verleden van mijn man, dat onze eerste misschien een gelukje was en er was een sterke wens voor een tweede kindje. Het was meteen raak, de oudste was toen 7,5 maand.

Inmiddels bevallen van zoon nr 2 en hoewel pas bijna 3 weken: alles waar ik bang voor was valt mee. Ja het is zoeken met het verdelen van je tijd, en soms moet er eentje even wat langer huilen omdat je jezelf nou eenmaal niet kan opsplitsen. Maar de oudste vindt de baby helemaal geweldig, steeds kijken en kusjes geven. Ik explodeer vaak can liefde ? het voelt enorm rijk en hoop dat ze straks ook veel aan elkaar hebben. Als ze nu samen in de wagen zitten/liggen voel ik me enorm gezegend met mijn schatten!

Ik doe de kleinste veel in de draagdoek en mijn man is nu nog wel veel thuis, maar merk dat je gewoon weer opnieuw je routines wn beland gaat zoeken. En dat komt wel goed

Haaayyy dames, 
Wij hebben na jaren proberen ( ik heb namelijk PCOS) 7 maanden geleden een gezonde dochter gekregen. Gisteren mijn periode niet begonnen, dus net een test gedaan. Deze is superpositief. Ben superblij en hij/ zij is meer dan welkom. Vind het alleen wel heel erg snel, ik wilde wat langer genieten van die kleine voordat ik mijn aandacht moet verdelen.  Heb nog geen klachten behalve lichte rugpijn. Goed om te lezen dat er meerdere van jullie al na een paar maanden zwanger waren. Voorlopig zal ik me kleine meid maar extra veel knuffelen aankomende maanden. En dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap. De tijd vliegt voorbij.

groetjesssss

Hier ook na 7 maanden weer zwanger. Ook met dezelfde gedachte als jullie. Had ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. De 2de is nu bijna 8 maanden en de 1ste bijna 2 jaar. Ik vind het uiteindelijk reuze meevallen. Scheelt wel dat we een makkelijke baby hebben, maar wel een drukke dreumes. Nu hopen we eigenlijk dat nummer 3 er ook snel achteraan komt.

Terug
Bovenaan