zwanger?? bijna 3 weken na miskraam?

hoi meiden

ik heb rond de 14 maart (bijna 3 weken geleden) een miskraam gehad na bijna 7 weken zwangerschap. alles kwam spontaan en bij de echo 1 week geleden konden ze zien dat alles weer netjes schoon en leeg was. de baarmoeder was ook al zo goed als gesloten. de vk zag nieuwe eicellen zitten en ze dacht dat ik afgelopen weekend de eisprong zou hebben ongeveer. we zijn weer aan de slag gegaan. heb ondertussen nog een aantal keer getest of het hcg uit mijn urine was. dit is sinds vandaag wel het geval! nu heb ik sinds 2 dagen heel in de verte een beetje gevoelige borsten. niet echt pijnlijk te noemen meer voel ze af en toe iets. maar er komt nog steeds wat vocht uit. dat had ik gelijk nadat ik zwanger was van de miskraam en is nog niet weggeweest. kan er nog vocht uitkomen al is het hcg hormoon uit mijn urine? ik hoop zo dat ik weer zwanger ben. de vk dacht dat ik rond 10/12 april ongesteld moet worden. dus nog ongeveer anderhalve week wachten?
iemand ervaring mee? zou ik al zwanger kunnen zijn?

liefs bianca
 
Hallo,
Ik heb al eens eerder op jou topic gereageerd.
Uit verhalen weet ik dat de menstruatie na een miskraam wel 4 weken of langer op zich kan laten wachten.( sommige vrouwen wel 10 weken later )
Mijn ervaring is dat ik na 8 weken nog niet ongesteld was.
En dat ik een klein beetje misselijk was, en ik had een gevoel dat ik ongesteld moest worden. ( pijn in mijn buik )
In eerste instantie wou ik eerst helemaal geen test doen, van ach de menstruatie komt nog binnenkort.
Maar mijn man adviseerde het wel te doen, gewoon om zekerheid te hebben.
Ben je nou wel of niet zwanger.
En tot mijn verbazing was ik zwanger.
Nooit gedacht dat ik zo snel weer zwanger zou zijn.
Dus wees geduldig en ga er van uit dat je wel ongesteld word.
Want dan is de teleurstelling niet zo groot.
 
Hoi hoi,

Denk dat je nog even geduld moet hebben en je niet gek laten maken door gevoelige borsten. Als  je zo graag wilt dan denk je van alles dat het anders is.
Ik was zelf na exact 4 weken weer zwanger na een miskraam.
Erg schokkend en moeilijk en leuk tegelijk, bedenk wel dat je natuurlijk ook nog met een stukje verwerking zit natuurlijk. Ook al ben je nog zo nuchter, meteen weer zwanger kan ook erg spannend en wennen zijn in het begin. Tot de eerste echo was het vooral niet erg leuk, behalve de opluchting dat t wel kan in je lichaam.
Tenzij je normaal ook een cyclus van 3 weken heb zou ik gewoon die dagen aanhouden, bij een spontane abortus komt de menstruatie vaak  sneller op gang dan wanneer je gecuretteerd bent.
Ik heb op die datum getest omdat ik dan normaal gesproken ongesteld zou moeten worden, zou t niet zo zijn dan zou ik afwachten tot de menstruatie zelf zou komen, ook al hoopte ik niet dat dit nog 8 weken ging duren.
Maar goed t was meteen raak en ben nu 16 weken zwanger, t genieten begint nu echt op gang te komen.
Wens je veel succes en geduld toe, en geluk natuurlijk

xxx memke
 
Ik was ook binnen enkele weken na mijn 2e miskraam weer zwanger.Weet niet precies wanneer het was, maar toen ik maar niet ongesteld werd, dacht ik eerst dat dat kwam omdat het weer even zou moetne duren na een miskraam...maar ik was gewoon weer zwanger!
Ik denk dus dat het best kan, vooral als je verloskundige gezien eicellen heeft gezien, nog effe geduld tot de 10/12e !!!!
Groetjes Roos.
 
hoi roos

 ja spannend he. nog ff een weekje nagelbijten haha. heb nog steeds gevoelige borsten en mijn rug doet ook weer zeer. (had ik toen ook de 1e en 2e keer zwanger was ook)   dus zit nog in spanning. hoop dat deze week een beetje snel voorbij gaat. jullie horen het wel

liefs bianca
 
Heey,

Ik hoop het echt voor je! Bij mij zat er 4 weken tussen de miskraam en dat ik van de eerste in verwachting was dus het kan wel! Laat het weten!

Brechtje
 
kan helaas geen toekomst voorspellen.... maar wel eigen 'verhaal' doen.
Vorig jaar op 2 januari bij termijnecho te horen gekregen dat ons kindje geen hartslag meer had, 2 weken later curettage gehad en geen 1 keer meer ongesteld geweest.
Inmiddels ligt er een knul van bijna 5 maand boven te slapen!

Dus hopelijk voor jou ook zo snel weer!!!!

groetjes,
Marije
 
hey brechtje en marije

wat goed zeg dat het bij jullie zo goed is afgelopen!! nou ik hoop dat het bij mij ook zo gaat. ik hou jullie op de hoogte

liefs bianca
 
Terug
Bovenaan