zwanger?? bijna 3 weken na miskraam?

hoi meiden

ben nog steeds niet ongesteld!!! maar durf nog niet te testen. maar vanaf wanneer moet ik nou rekenen.   op woensdag 11 maart begon het met wat oud bruin bloed, donderdag ook maar iets meer. vrijdag de 13e begon het rode helder bloed, zaterdag de krampen met veel bloedverlies en stolsels, zondag de 15e veel helderrood bloedverlies en maandag de 16e het vruchtzakje met veel krampen en bloed. de dagen daarna gewoon bloedverlies dat hield ongeveer een week aan. de vk zei dat ik de menstruatie rond de 10-12 april kon verwachten. daarom durf ik nog niet te testen. misschien moet ik wel vanaf   die maandag rekenen. zo spannend pfff. en dat voor ons alle 3.

maar volgens mij als je eenmaal een negatieve test heb gehad en dan daarna positief ben je echt wel zwanger! en bij jou mirella zit het ook goed denk ik.
nou nog ff heel hard duimen voor ons en dan weten we het zeker!
succes en sterkte meiden
liefs bianca
 
Hoi dames,

SPANNEND!!! Oh ik ben zo gespannen. Ik heb last van gezwollen borsten (heb afgelopen woensdag een nieuwe bh gekocht en puil nu echt uit, had ik bij mn vorige zwangerschap ook) en was vonnochtend echt misselijk. Of ik ben mezelf voor de gek aan het houden of ik ben echt zwanger. M'n man was is er ook heilig van overtuigd dat de test van afgelopen zaterdag duidelijker was dan die van afgelopen donderdag! Ik kan nu woensdag pas weer testen (is misschien maar beter ook) morgen kan ik geen test kopen en dinsdag moet ik tot laat werken. Dus het word woensdag testen halen!! in de middag, want ik ben smorgens aan t werk!!

Biebeldebiep, ik kan me voorstellen dat je niet durft te testen, maar zo'n 3/4 weken na de miskraam zullen de hormonen toch wel uit je lijf zijn?? Hoever was je zwanger?? Wanneer wil je gaan testen als je niet ongi word?? Ik hoop dat je een hele positieve test hebt.

Mirella, wel fijn dat je op controle mag, ik hoop dat er een verhoogde hcg uit de bloedtest komt en dat ook jij zwanger bent!!

Samen komen we op deze mannier de moeilijke tijd van het wachten wel door. Als de testen hetzelfde blijven mij mij dan ga ik toch maar de gyn weer is bellen, want ze horen na een vroege miskraam met curretage niet positief te blijven zo lang!!

Liefs Jen
 
hey meiden

nou heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief
en als je idd de 1e dag van het bloeden moet rekenen zou ik nu  3 dagen overtijd zijn. dus heb ik toch niet te vroeg getest?
echt wel balen. voel me zo somber nu. maar ben dus nog steeds niet ongesteld, normaal gesproken ben ik het echt om de 4weken. ik las als je nog niet ongesteld ben dat je dan over 3 dagen weer moet testen, nou jullie horen het wel

sterkte en succes

liefs bianca
 
Balen dat je test negatief was.
Je weet nu zeker dat het zwangerschapshormoon uit je plas is.
En als je de volgende keer weer een test doet en het zijn twee streepjes.
Dan ben je echt zwanger.
Ik weet dat je liever vandaag een positieve test in je hand had gehad.
Als je over 3 / 4 weken nog niet ongesteld bent, dan zou ik dan maar weer een test doen.

 
Hoi Bianca, wat balen zeg!
Ik zou gewoon a.s donderdag of vrijdag nog een test doen, ben je bijna een week (als ik goed heb gerekend) overtijd, dat moet meer duidelijkheid geven, ongeacht de uitslag.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik altijd wacht totdat ik een week overtijd ben, eerdere testjes waren bij mij negatief.
Succes!
Groetjes Roos.
 
hey meiden

bedankt voor je berichtje roos. ik ga idd denk ik vrijdag weer testen, ben nog steeds niet ongesteld. maar heb verder geen pijnlijke borsten meer ofzo.
 en jen en mirella al wat meer nieuws?

liefs bianca
 
Hoi dames,

Bieb, wat balen dat je test negatief was!! idd vrijdag nog maar is testen, ik doe dan met je mee! Bij mij was de test vanmiddag weer positief, Niet echt positiever dan zaterdag, maar ik heb stiekum wel hoop dat er iets goed gaat. Bij mn vorige zwangerschap had ik de 3de week van mn cyclus een innestelingsbloeding. Gisteren had ik weer een heeeele lichte bloeding. 3 weken en 1 dag na mn het verliezer van het vruchtje!
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar wie weet! En ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed komt en dat we vrijdag samen een mooie positieve test hebben!!!

Liefs Jen
 
hey jen

ja ik hoop het ook. maar denk niet dat ie positief is bij mij. geen zwanger gevoel. maar mijn menstruatie blijft ook nog steeds weg. morgen toch testen idd. gelukkig heb jij al positeive testen gehad!! zal best goed komen hoor! ben blij voor je.
nou hoop morgen je ''positieve' berichtje te lezen

succes
liefs bianca
 
Terug
Bovenaan