zwanger?? bijna 3 weken na miskraam?

Hoi dames,

Hoe is het allemaal met jullie??

Ik heb nu definitief een hekel aan oude mannelijke gyneacologen, wat een botte mannen zijn dat!
Eerst een echo, waarop geen zwangerschap op de zien was, wel een eiblaasje van 17 mm, maar verder niks.
Hij
ging me even zitten vertellen dat hij het maar een raar verhaal vond
dat ik dacht dat ik zwanger was geweest. Omdat ik nog borstvoeding had
gegeven vond hij het vrijwel onmogelijk dat ik zwanger was geweest en
een miskraam had gekregen. Die curretage hadden ze volgens hem dan maar
gedaan om mij gerust te stellen ofzo????
Ik mocht na dit hele
verhaal gaan, want als   hij niks kon zien en ik had wel positieve
testen (wat hij niet geloofde) dan moest ik maar bloed laten prikken en
waarschijnlijk was het dan een bbz.
Ik was zo boos, heb daar echt
zitten janken. Maarjah, toch maar even bloed laten prikken. En tadaa
wel HCG in mn bloed. Niet genoeg voor een nieuwe zwangerschap. Maar wel
duidelijk bewijs dat ik zwanger ben geweest!!

Ik moet maandag
opnieuw terug komen, bloed laten prikken, urine inleveren en opnieuw
een echo. Hij dacht dat ik misschien dit weekend wel mn ei. Dan zou dat
kleine beetje bloed van vorige week toch een menstruatie geweest zijn,
maar dat verklaard nog niet de aanhoudende buikpijn.

Nouja, het is weer een veel te lang verhaal geworden. Ik laat maandag wel weten hoe het was.

Liefs Jen

Ik heb even mn verhaal van het zwangerwordenforum gekopieerd.

het zijn echt botte l*llen af en toe he.
ik heb hetzelfde gehad, bij   mijn miskraam.
hij zei ja het kan wel dat je dat heb gehad maar er is verder niets wat daar op wijst
uuhh hallo mijn bloed is niet geprikt maar ik wil je wel testen laten zien hoor. pfff

nou balen meis ik hoop dat je snel zwanger bent.
duim voor je.   xxxxx

bij mij zeiden ze na mijn miskraam dat het 4 tot 6 weken kon duren voordat mijn ongesteldheid op gang zou komen. Na 7 weken kwam die eindelijk. Dus kan zijn dat je nog ongesteld moet worden.

Hoi allemaal,

Vervelend altijd die onzekerheid!

Heel herkenbaar... Ik zit zelf ook in de onzekerheid. Ik heb 9 mei (Moederdag nota bene) een miskraam gehad na een zwangerschap van 5,5 week (denken we).  Heb nog anderhalve maand nagebloed en ben in die tijd ook naar de huisarts geweest waar ik pillen kreeg voor een chemische curettage. Liep allemaal volgens schema en heb negatief getest. Bleef echter toch nog bruinige afscheiding verliezen dus ook nog langs Gyn voor inwendige echo. Daarop was te zien dat de baarmoeder schoon en leeg was. Omdat ik nu weet hoe t voelt om zwanger te zijn gisteren toch een test gedaan en deze gaf aan zwanger!!! 1-2. We zijn natuurlijk super blij maar ik vind t ook wel erg snel en dat maakt me onzeker. Vandaag ga ik de Gyn bellen want dat kon als ik weer zwanger was zei hij.  Iemand die dit verhaal herkent?

Liefs Anne  (32)

Terug
Bovenaan