zwanger?? bijna 3 weken na miskraam?

Hoi Bianca,

Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik was ook 8 weken zwanger alleen is het vruchtje gestopt met groeien bij 6 weken. Ik mocht nog even afwachten of de miskraam vanzelf op gang zou komen en anders kon ik medicijnen krijgen om de miskraam op gang te brengen. Ik had ook vanaf 12 maart buikpijn (ongesteldheidspijn) en bruinverlies echter bleef het daar ook bij een week later bleek dat ik toch nog medicijnen moest nemen om de miskraam verder op gang te krijgen. Dit heb ik toen gedaan en op 19 maart ben ik volgens mij het vruchtje verloren. Ik ben daarna naar de gynaecoloog geweest om te checken of alles goed weg was en dit was zo. Ik ben alleen zo stom geweest om niet even een testje te doen ivm hcg. Sinds donderdag heb ik weer allerlei symptomen en ik voel het eigenlijk meteen als ik zwanger ben (dit was mijn nl mijn 2e miskraam). Ik heb toen vrijdagavond een test gedaan en ja hoor hij gaf zwanger aan. Zondag nog een keer een clearblue test gedaan met indicator en deze gaf ook zwanger 1 tot 2 weken. Ik weet zelf ook dat het nog de hormonen van mijn vorige zwangerschap kunnen zijn maar toch hoop ik dat het weer raak is . Aankomend weekend ga ik weer zo'n test met indicator doen en misschien dat ik dan wat meer weet. Ik vind het zo spannend ook voor jou! Ik hoop dat wij aan het eind van deze maand allebei weer goed nieuws hebben .

Groetjes,

Mirella
 
hoi mirella

wat spannend he. we zitten echt in hetzelfde schuitje. ik heb al wel een test in huis liggen maar ik wacht tot na de paasdagen. ik durf nog niet eerder. ben bang dat ie negatief is. nou meid we gaan gewoon echt duimen voor ons!! succes en laat het wel ff weten he.
liefs bianca
 
Hoi Bianca,

ben vandaag naar de gyneacoloog geweest. Had nl afgelopen weekend een test gedaan met de indicator van clearblue, deze gaf toen aan dat ik 1 of 2 weken zwanger was. Gisterenavond heb ik weer zo'n zelfde test gedaan en toen gaf ie 2 of 3 weken aan dus dat zou er op moeten duiden dat het hcg is toegenomen. Vandaag een echo gehad daar was weinig op te zien alleen maar dat het een rommeltje was. Er is ook bloed afgenomen om de hcg waarde te bepalen. Volgende week donderdag moet ik weer dan krijg ik weer een echo en dan wordt er ook weer bloed afgenomen om te kijken of het hcg is toegenomen. Spannend weer he. Hoe gaat het met jou? Kun je je nog een beetje inhouden, want je wilde toch na de pasen gaan testen?

Liefs,

Mirella
 
hoi mirella

wat spannend zeg. ik duim echt voor je meid. maar wat duurt zo'n week dan lang he, voordat het eens donderdag is. maar je bent nog steeds niet ongesteld dus dat is ook positief!! en die echo, ja volgens mij is het logisch dat ze daar nog niet zoveel op zagen. misschien dat ie donderdag dan verschil ziet. nou hoop dat het goed zit bij jou.
ik ben nog niet ongesteld. zou deze dagen moeten zijn. had gister wel wat lichte  krampen anders als menstruatie,meer richting de eierstokken.
 en de test ligt nog netjes in de la haha,. durf nog steeds niet. want de vk zei dat het rond 10-12 april zou zijn en dat is vanaf vandaag.
dus dat word hard duimen.
nou succes meid

liefs bianca
 
Hoi dames,

Hier nog iemand in onzekerheid.

Bij mij is op 16 maart de miskraam begonnen, het was allemaal vrij pril (5,5 week). uiteindelijk van ik de 23ste het vruchtje verloren, de 24ste gecurreteerd en de 25ste was de zwangerschapstest al zo goed als negatief. Ik heb begrepen dat je mag rekenen vanaf de eerste dag van het bloedverlies.   dus de 16de
Ik dacht gisteren, laat ik eens testen of dat hcg nou helemaal uit mn bloed is. Had ik opeens een positieve zwangerschapstest. Ik weet nou niet zo goed wat ik er van moet denken, maar de test was positiever dan die op de 25ste.
Ik ga morgen nog is testen om te kijken of ie nog positief is, misschien wel positiever, of negatief.
Lijkt me wel heeeel erg snel om zwanger te zijn. maar het lijkt me ook raar als het hormonen zijn van de vorige zwangerschap, omdat de test 2,5 week geleden al bijna helemaal negatief was.

Hoe is het bij jullie allemaal?? Al positieve testen??

Liefs Jen
 
Ik word ook wel nieuwsgierig, of jullie inderdaad zwanger zijn.
Het kan wel, eigen ervaring en de reactie`s van anderen.
Dus laat het weten, of het inderdaad zo is.
Veel succes met de testen lady`s.

Groetjes Friese leeuw 29 weken en 4 dagen zwanger van een boy !!
 
Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend weer getest (erg he?) en nog steeds zwanger volgens de test. Donderdag moet ik weer naar de gynaecoloog en dan wordt er opnieuw hcg geprikt en een echo gemaakt om te vergelijken met afgelopen donderdag. Zodra ik geweest ben laat ik het jullie meteen weten. Ik ben ook heel erg benieuwd want weet ook niet echt wat ik moet voelen, kan niet echt blij zijn omdat het niet zeker is en als het wel zeker is ben ik heel bang dat het misschien weer mis gaat (heb al 2 miskramen gehad). Dus al met al een gekke tijd weer. Jen wat spannend dat je ook in hetzelfde schuitje zit, zou wel heel erg leuk zijn als wij alledrie toch zwanger zijn dan zijn we bijna gelijktijdig uitgerekend. Hou je ons ook op de hoogte?

Groetjes,

Mirella
 
hoi,

het schijnt ook dat je na een miskraam vaak ( niet altijd) makkelijker zwanger kunt worden helemaal als je nog hcg in je bloed hebt zitten.
Ik heb ook een miskraam gehad ( 9 jaar geleden) en daarna was ik ook gelijk zwanger, hij is inmiddeld 8!!!!

veel succes met wachten!!! Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat het goed mag gaan

groetjes
 
Terug
Bovenaan