zwanger?? bijna 3 weken na miskraam?

He Bloempje

nou ik hoop het wel, maar ik ga morgen toch maar ff naar de huisarts.
Heb wel een beetje buikpijn en wat bruine afscheiding en soms een beetje bloed.
Maar ik hoest wel veel en moet veel niezen dus mss een gesprongen adertje. Ik ga maar nergens vanuit we zien wel...
Had je schoonzusje nergens last van dan?

Ik zal jullie morgen wel weer even op de hoogte brengen.

Fijne avond nog iedereen!

Groetjes
 
hey jen

wat spannend voor jou zeg. hoop dat het raak is!!! laat het wel ff weten he.
hier woensdag een hele vage test van de etos,
. als ik hem schuin hield zag ik een heel licht streepje in de verte. zondag herhaald, weer hetzelfde. maar de cb test zei niet zwanger. en toen ik hem openbrak zag ik op het ene stripje 2 blauwe lijntjes enop die andere 1 blauw lijntje.   ga morgen een andere test kopen van kruitvat of zo. deze snap ik allemaal niet hoor. hoor zulke vage verhalen. het is inmiddels 5 weken en 3 dagen na de miskraam.
nou jen veel succes.
liefs bianca
 
He bloempje en de andere meiden,


Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, en daar hebben we nog een test gedaan maar die was heeel licht.
Hij heeft me toen doorgestuurd voor een spoedecho, want hij dacht aan een miskraam. In het ziekenhuis was te zien dat mijn baarmoeder weer schoon was, maar ze zag bij mijn een eierstok een vochtblaasje/cyste. Alleen was de apparatuur niet goed genoeg om uit te kunnen sluiten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Toen heeft de echoscopiste gebeld naar een ander ziekenhuis waar we om 13.00 uur terecht konden. Zij zei ook dat mijn baarmoeder er heel goed uitzag, en dat het gelukkig een vochtblaasje is. Ook kon ze zien dat ik waarschijnlijk over 1,5 week alweer ongesteld word. Dus het was een spannende dag ben ook nu helemaal op! We wachten nu een maand tot de volgende normale ongesteldheid en dan gaan we weer klussen. Dus hopelijk tot over een tijdje!
Succes verder iedereen!!

Groetjes
 
Mocht je niet zwanger zijn.
Heb geduld, je menstruatie komt vanzelf wel weer opgang.
Bij de een is de menstruatie met vier weken weer opgang en bij de ander kan het soms wel negen weken duren.
Ik hoop het niet voor jou, want je wilt zo snel mogelijk weer zwanger worden.
 
Hoi dames,

Eindelijk, ik mag vanmiddag op controle komen. Heb al 1,5 week echt een ongi gevoel in mn buik en heb nog steeds positieve tests. Dus ben heel benieuwd wat er uit gaat komen vanmiddag!!
Laat nog wel even weten wat er van gekomen is!

Liefs Jen
 
Terug
Bovenaan